بهترین منابع برای آزمون آیلتس چیه؟

چه منابعی مفیدی برای آزمون آیلتس۸ وجود داره؟ منابع آیلتس را از کجا باید تهیه کرد؟ این منابع تا چه حد مفید هستند؟

دنباله‌ی موضوع‌های

منابع آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال فراوانی وجود دارد اما اینکه کدام یک از منابع آیلتس به درد ما می خورند کمی کار دشواری است. چرا که باید تک تک آنها را مطالعه کنیم و تشخص دهیم که آیا برای ما مفید هستند یا نه.

آیلتس یک آزمون بین‌المللی بوده و از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که سرنوشت زندگی بسیاری از افراد برای تحصیل در بهترین دانشگاه‌ها و یا به دست آوردن شغل مورد علاقه‌اشان به این نمره بستگی دارد، هر سه نهاد اصلی و متولی آزمون آیلتس[1]، مؤسسات، معلمان، و انتشارات مختلف تلاش زیادی در فراهم کردن متریال آموزشی و آماده کردن افراد برای هر دو نوع آزمون آیلتس (آکادمیک و جنرال ترینینگ) داشته‌اند.

۱. The official Cambridge Guide to IELTS

کتاب راهنمای کمبریج برای آیلتس با نام دقیق The official Cambridge Guide to IELTS منبع اصلی آزمون آیلتس است. کتاب The official Cambridge Guide to IELTS کاملترین و بهترین منبع برای آزمون آیلتس است که باید حتما مطالعه شود.

2. کتاب‌های Mindset For IELTS از انتشارات کمبریج

سری کتاب‌های Mindset از طراح آزمون آیلتس، انتشارات کمبریج. این کتاب دارای ۴ سطح از مقدماتی تا پیشرفته است[2] که داوطلبان را برای هر چهار مهارت به طور کامل آماده می‌کند. ویژگی منحصر به فرد این کتاب، ترکیبی از متریال‌ آموزشی داخل کتاب و آنلاین است. این مجموعه به خصوص برای افرادی که قصد دارند خود را برای آیلتس آکادمیک آماده کنند، طراحی شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتونید به منبع زیر مراجعه کنید:

https://iranelts.com/blog/detail/1/منابع-آیلتس


  1. British Counsi, IDP, and Cambridge Assessment ↩︎

  2. foundation level, level 1, level 2, level 3 ↩︎

1 پسندیده