جایزه، جایزه! چطور جایزه انتخاب می‌کنید؟

تا حالا جایزه دادید؟
چه جایزه‌هایی دادید؟
دلیلش چی بوده؟
به چه کسایی با چه سن و سالی جایزه دادید؟
چقدر هزینه کردید؟
سوال دقیق‌تر:
چطور با دویست هزار تومن برای ده بزرگسال از جنس خانوم معلم اغلب میانسال جایزه می‌گیرید؟
اگه دوست داشتید بپرسید:
چرا باید براشون جایزه بگیریم؟

جایزه

7 پسندیده

چرا باید براشون جایزه بگیرید؟ معمولا متناسب با مناسبت جایزه رو انتخاب میکنم

5 پسندیده

نفری ۲۰ هزار تومن :thinking: یه جفت دستکش زمستونی به نظرم بشه خرید. هم مصرفیه هم هزینه اش مناسبه هم الان فصلشه :thinking:

جایزه رو از روی مصرفی بودنش انتخاب میکنم. چیزی که جایزه بگیر بتونه مصرفش کنه و از استفاده کردنش لذت ببره یا حداقل استفاده اش کنه و نزاره توی کمد تا به عنوان هدیه بده به نفر بعدی!

5 پسندیده

من اگر بخوام براشون هدیه بگیرم از این دستبندهای میخک میگیرم که قصۀ قشنگی پشتش داره. البته قصه رو هم می نویسم و ضمیمۀ کادو می کنم.
این دستبندها وقتی خیس میشن عطر میخک میدن و با خرید این ها میتونید به ماریا و تیمش کمک کنید تا برای روستاهای کردستان کتاب بخرن.

7 پسندیده

ما(من و دو همکارم) یه کتاب کوچیک ارزون هدیه دادیم به همه همکارا بعد با چهار همکار دیگه اونو صوتی کردیم طی مدتی به طور منظم گذاشتیم تو گروه تلگرامی مدرسه. دو نفرم سوال طرح کردن، ازش آزمون گرفتیم. موضوع کتاب مدیریت رفتار با دانش آموز بود و هدف: کاهش تنش و افزایش آرامش در روابط و کارایی ما معلما و بچه‌ها با ایجاد تغییرات نرم و البته ترویج و تسهیل کتاب خوانی.
حالا میخواهیم از یک طراح سوال (یکی که باهاش صمیمی ترم از دریافت جایزه انصراف داد تا پولمون برسه)، چهار خواننده و پنج برنده آزمون، تقدیر کنیم. مدیر دویست تومن تقبل کردن، میدونم کمه ولی میخوام با همین پول انجام بشه.

5 پسندیده

جالبه، داستان دست بندها رو تو کانال ندیدم و خوبه که داستان دارن و خیریه هم هست تازه قیمتش دوازده تومنه و با باقی پول هم میشه کاری کرد مثلاً یه کتاب[1] خوب یا چی دیگه؟


  1. نگید کمه، چون من کتاب اول رو که دو و پانصد بود با هزار و خرده‌ای خریدم و می‌ارزید. چون دیگه چاپ نمیشد ارزون بود. تازه یه کتابم برای بچه‌هام گیر آوردم اونم چاپش تموم شده بود هشت تومن بود. اونم تو این گرونی! یه رمان هست به اسم آقا معلم تعریفش رو شنیدم اگه اونو گیر بیارم عالیه، نشر پیکانه ولی گیرش نمیارم، فک کنم سال ۸۷ چاپ شده و اونموقع هشت تومن بوده حالا فک کنید گیر بیاد، اونم با تخفیف. ↩︎

5 پسندیده

اتفاقا به اینم فکر کرده بودم ولی ممکنه کیفیتش کمی پایین بشه و خانوما نپسندن.

4 پسندیده

کاموایی فکر نمیکنم کیفیتش پایین بشه ها :thinking: شایدم از قیمت های جدید خبر ندارم :grin: چرا خانوم ها همه چیز رو بهترینش رو میخوان؟ چرا دندون اسب پیش کشی رو میشمرن؟ :thinking:

4 پسندیده

باشه، عصبانی نشید، بیشتر پی‌گیر میشم :wink:

3 پسندیده

آیا خانما همه چیز رو بهترینش رو می خوان؟

3 پسندیده

از اونجا که پدر بنده معلم بودن معمولا از خودکار و کتاب و… خیلی خوششون میاد. حالا هم اگه من بودم یدونه از این روان نویس یا خودکارای شکیل تهیه میکردم( البته جدیدا نمیدونم قیمتا چنده قبلا یدونه خودکار مارک خوب بیست تومن بوووود😅)
سالنامه چرم سال 98 هم بنظرم خوبه!
ساعت رومیزی
فعلا همینا به ذهنم اومد

6 پسندیده

یه بحثی رو خونده بودم الان پیداش نمیکنم اعدادش رو هم یادم نیست. اما کلیتش این بود که مجموع پولی که خانم ها خرج میکنن از مجموع درآمدشون بیشتره و این اختلاف رو از جیب آقایون خرج میکنن. این صحبتی هم که @leilay کرد باعث شد که این سوال برام پیش بیاد :thinking: کاری به ایران یا آمریکا بودنش ندارم شرایط میانگین و نرمال رو در نظر بگیریم خانم ها هر روز دوست دارن برن خرید :grin: به نظر من بد نیست اما به نظر شما دلیلش چیه؟

3 پسندیده

پیشهاد من :پکیج چیزای کوچیک کاربردی و بادوام یا یه تابلوی کوچیک یا چیزی شبیه اون

5 پسندیده

خب این داستان جداست از اینکه باز تو اون خرید بهترین چیزها رو میخوان
الان دو تا مساله وجود داره:
1.چرا خانم ها اینقدر خرید می کنن؟
2. چرا بهترین ها رو میخوان و میخرن؟
در مورد سوال اول اینکه تقریبا نود درصد محصولات بازار متوجه خانم هاس، از وسایل منزل بگیر تا زیورآلات و پوشاک! مردها اگر بخوان خیلی خرید کنن، چهارتا شلوار میگیرن و چهارتا پیرهن. اما برای من از گل سر و کلیپس شروع میشه تا انواع کفش از پاشنه بلند تا اسپرت.
مساله ی دیگ اینه که خانم ها ذاتا تنوع طلبن. این سوال که امروز چی بپوشم؟ رو هر روز از خودشون میپرسن و دوست دارن هم هر روز پاسخ متفاوتی بگیرن.
اما آقایون یک کفش رو ممکنه سال ها بپوشن :joy: تا وقتی اقوام و خویشان جمع شن و اون کفش رو تشییع جنازه اش نکنن دست بردار نیستن. تازه همیشه یادش می کنن که چه کفش خوبی بود! یعنی با خاطراتش سر می کنن، بعد میگردن تو بازار شبیه همون رو پیدا کنن یعنی تنوع طلبی زیر خط فقر( البته الان فقط بحثم تو خرید و پوشاکه، در موارد دیگ هیچ ضمانتی نمی کنم :neutral_face:)
در مورد سوال دوم توضیحی داری بگو

5 پسندیده

یاده کفشهای قدیمیم افتادم :sob::sneezing_face:

5 پسندیده

برای این که کتابای با قیمت قدیمی رو پیدا کنید هم سایت دیجی آوا بوک رو ببینید. من تجربه خرید فوق العاده ای دارم ازش و سری کاملی از کتابای مرتبط با فلسفه برای کودک هم داره.

4 پسندیده

یکی از کفشام 6 سال یار غار من بووود😂؛ البته هنوزم هست ولی داره از دوران بازنشستگیش استفاده میکنه
بماند که یک پیراهنم 8 سال😧 با من بود و هر سال هم ازش استفاده میکردم!!! تا اینکه 3 روز پیش تغییر کاربری داد و مادرم تکه تکه ش کرد😭

من میگم چه کفش خوبی هسسسست!!(هنوز کار میده😆)

5 پسندیده

الان سه ماه از مدرسه میگذره، من نهایتا چهار مدل مانتو استفاده کردم و دو مدل کفش!
نمی دونید چه عذابی می کشم، سه هفته اس خواب مانتو جدید میبینم. اما خب جنسی که باب میلم باشه پیدا نکردم. البته از یک طرف هم به خاطر بچه ها دوست ندارم زیاد مدل عوض کنم که حواسشون پرت بشه به رنگ و شکل مانتو جدید خانم معلم.
یک بار هوا سرد بود، ی روسری بافت رو مقنعه انداختم، بچه ها تو سالن میدویدن که خانم روسری پوشیده!
اینه که به این خاطر شغل معلمی باید برامون سخت و زیان آور بخوره که متاسفانه کسی حواسش به این چیزا نیست :smirk::joy:

8 پسندیده

درود
من کتاب(با عناوین مختلف🤔) رو به عنوان هدیه پیشنهاد میدم!

5 پسندیده

البته گویا این بحث باید از این موضوع جدا بشه @leilay
اما داشتم چالش ten years challenge رو پیگیری می کردم که یک عکس جالب دیدم. فکر کردم خوبه اینجا بزارم.


این عکس مربوط به آقای پویا تابان است. مجری که در 10 سال هیچ تغییری نکرده است.
خودشون زیر عکس نوشتن:
وقتی این دو عکس را کنار هم گذاشتم به موضوع بسیار جالبی برای خودم رسیدم:

2. هر دو عکس که به فاصله ده سال ثبت شده، کت و پیراهن مردانه من دقیقا یکی است. یعنی خودِ خودش، فقط کمی رنگ و رو رفته و کهنه تر…
3. جالب اینکه ساعت و انگشترم هم یکی است که در عکس جدید نسبت به ده سال قبل دیده نمی شود.
خیلی خوشحالم که عوض نشده ام و زرق و برق دنیا یعنی همان تجمل که رسم امروز شده برایم پوچِ پوچ است!
گمون نکنم این اتفاق برای هیچ زنی افتاده باشه

4 پسندیده