خوانندگی سخته؟

اضطراب و استرس در لرزش صدا خودش رو نشون میده، خواننده ها چطور این مساله رو در مقابل تماشاچی ها مدیریت می کنن؟ به طوری که ذره ای در صداشون تغییر ایجاد نمیشه!

5 پسندیده

به نظرم عاشق کارشونن تمرکزشون رو چیزیه که میخونن همون طور که ما هم تو خلوت خودمون می خونیم بدون لرزش صدا و هول شدن

1 پسندیده

والا خواننده های ایرانی که بیشتر نقش مترسک رو دارند.
شخصی به نام بهنام بانی رو در برنامه ای به نام خندوانه دعوت میکنند اونم واسه شب یلدا!
حالا بماند که بنده خودم کار های این شخص رو چندان نمیپسندم، ولی ازونجایی که میزان رای مردم است و عده زیادی طرف دار ایشون هستند پس شاید سلیقه بنده با جمع همخوان نیست.
بگذریم. در برنامه ای که کلی بیننده تلویزیونی داره، در شبی که برای ایرانی ها یک شب خاص هست ، در برنامه ای حدود صد نفر در سالن حضور دارند و ناظر مستقیم ماجرا هستند …
خواننده اومده لب میزنه
یک آهنگ رو 500 بار در استودیو بخوانید. بالاخره یکبار خوب درمیاد. تبدیل این کار خوب به یک کار حرفه ای هم وظیفه شما نیست . تدوینگر محترم این کار رو براتون انجام میدن. ازین به بعدم هرجا رفتی همینو ببر روش لب بزن. لرزش صدا و این ماجراهای شما یکبار برای همیشه رفع شده :wink:
تبریک شما یک خواننده حرفه ای در ایران هستید!

البته خوانندگی قطعا سخت هست و مراحل مربوطه رو داره. ولی ابراز نظری بود از جانب خودم در مورد خوانندگانی که به شخصیت و فهم مخاطب توهین میکنند.

1 پسندیده

به نظر من حاضر شدن در جمعی اگر چه به منظور خواندن آهنگ یا کار دیگری باشد استرس زا است، سخنرانی هم به اندازه خواند آهنگ آدم را زیر تاثیر بینندگان میآورد ولی آهسته آهسته عادی میشود و دیگر تبدیل به عادت میشود و برای شان اهمیت ندارد که چقدر بیننده در سالون است، نمونه مثال سخنران ها و آخوند های مساجد که همیشه سخنرانی میکنند در این کار نخبه شده اند.

4 پسندیده

به نظرم اگه خواننده تسلط و دانش کافی از خوانندگی داشته باشه و واقعا عاشق ین کار باشه دچار استرس نمیشه. استرس و هول شدن بیشتر به دلیل عدم تسلطه که اتفاق می افته، چیزی که تعداد زیادی از خواننده های ایرانی دچارش هستن.

2 پسندیده