چه‌طور در هاروارد بیزینس ریویو ثبت نام کنم؟

من می‌خوام در وبسایت HBR اکانت بسازم تا بتونم تعداد محتوای بیشتری در هر ماه بخونم. اما همیشه موقع پر کردن فرم ثبت نام، با این ارور درباره پسوردم مواجه میشم:

Passwords must meet the following criteria: must have at least one number, one lower case letter, one upper case letter, and one special character (@ ! # $ % ^ & + =), no spaces, and be at least 8 characters long

در حالی که در انتخاب پسورد تمام نکات رو رعایت کردم. چندین حالت مختلف رو هم امتحان کردم ولی باز همین پیغام خطا رو میده. :thinking:

شما تجربه‌ی مشابهی داشتین؟ تا حالا توی این سایت حساب کاربری ایجاد کردین؟

1 پسندیده

من هم نتونستم ثبت نام کنم. با مرورگرهای مختلف و با دسترسی به وی پی ان هم چک کردم و نشد. به پسورد خطا میگیره. به نظرم میرسه، صرفا یه حدس، سایت ثبت نام ساده و بدون پرداخت رو بسته باشه (اون چیزی که از طریق register در پنل لاگین در دسترسه). و فقط ثبت نام در اکانت های پولی ممکن هست.

جالبه که چنین مشکلی در وب انگلیسی هم گزارش نشده.

2 پسندیده

من تست کردم و تونستم: پسورد باید حرف بزرگ، کوچک، علامت خاص و عدد رو با هم داشته باشه.

1 پسندیده

بعد از دیدن جواب شما با خودم گفتم یک زور دیگه بزنم شاید این بار تونستم!، و توجهم دوباره به پیام خطا جلب شد:
کاراکترهای خاصی که لازمه در پسورد باشن، شامل کاراکتر “*” نمیشن!! و من همش از این همین کاراکتر استفاده می‌کردم! الان کارکتر و تغییر دادم و من هم تونستم ثبت نام کنم!:star_struck:
باورش برام سخته که من چند ماه درگیر چنین مشکلی بودم!!!:astonished:
ممنون بابت تلنگر! :pray:

پ.ن- لاله @lolmol احیانا شما هم از کارکتر ستاره استفاده نکردین؟!

2 پسندیده

جالب بود. من به طور شانسی از این استفاده نکردم :grin:. البته به نظر میاد که سخت‌گیری بی معنی هست برای یک اکانت رایگان که امکانات خاصی نداره.