چه پیشنهاداتی برای خرید موبایل یا تلفن همراه دارید؟

سلام میخواستم یه گوشی موبایل بخرم ولی با توجه به قیمتهای بازار میخواستم بدونم چه برند یا مدلی حداکثر تا 3 میلیون تومن میشه خرید؟ ممنون میشم مدلها و گوشیهایی خوبی میشناسید رو معرفی کنید. فقط توجه کنید

  • دوربین جلو و عقب گوشی
  • اندرویدش
  • امکان 5G
  • پردازنده و حافظه اش
  • و طراحی بدنه اش

برام اهمیت زیادی داره.

من متاسفانه اطلاع دقیقی از گوشی ندارم.

پیشاپیش از همکاریتون متشکرم

2 پسندیده

اگر به گوشی های هوشمند خیلی اعتیاد ندارید به نظر من بهترین انتخاب گوشی برای سال 98 گوشی هست که خودم پارسال خریدم .

معرفی میکنم :

این گوشی به شدت ارزون هست . حدود 200 تومن هست الان . از 2 سیمکارت پشتیبانی میکنه میتونی باهاش موسیقی گوش بدی . چراغ قوه خیلی حرفه ای داره و بدون این که لازم بشه شارژش کنی تا 2 هفته راحت برات میره . از همه مهم تر این که گوشی بسیار ساده هست و سیستم عامل نداره در نتیجه از شر شبکه های اجتماعی و طلف کردن وقتت توی ایسنتاگرام هم راحتی .

خرید گوشی ساده تو دنیای امروز که همه به شدت وقتشون رو با گوشی های هوشمند دارن طلف میکنن بهترین سرمایه گذاری ممکن هست

میدونم با خواندن این متن اولین چیزی به ذهن مخاطب میاد اینه که “من که به گوشی اعتیاد ندارم فقط ازش استفاده ضروری میکنم” ولی جالبه که بدونید تمامی اصول UX در طراحی نرم افزار ها هدفشون این هست که شما هر روز بیشتر از دیروز وابسته به تلفن همراهتون بشید و تنها راه این که اسیر گوشی هوشمند نباشی اینه که کلا گوشی هوشمند نداشته باشی

5 پسندیده

آقای حسام @hesam_fardad ولی استفاده از گوشی و اینترنت خیلی احساس میشه و کاری که در تسریع دریافت اطلاعات و افزایش مهارت داره نمیشه به راحتی بیخیالش شد بخصوص که از لپ تاپ و کامپیوتر هم ارزانتر و دم دستی تره

1 پسندیده

فرمایش شما کاملا درست هست @11141 من به هیچ عنوان منکر نیاز به اینترنت و اطلاعات یا تکنولوژی نیستم و به عنوان یه برنامه نویس تمامی دانش و دارایی که دارم رو مدیون فضای ارتباطات و دنیای اینترنت هستم .

منتها سوال اصلی من اینه . آیا لازمه آدم همیشه آنلاین باشه ؟ آیا لازمه وقتی پشت فرمونی اینترنت چک کنی ؟ وقتی آشپزی میکنی چطور ؟ تو مهمونی یا وقتی کنار دوستت هستی چی ؟

یه داستان کوچیک از تجربه شخصیم تعریف میکنم

من وقتی نوجوون بودم اوج دوران گوشی های جاوا و سیمبین بود . شبکه اجتماعی ای هم که اون زمان همه رو این گوشی ها باهاش کار میکردن nimbuzz بود و منم مثل همه هم سن و سالام با گوشی دکمه ای خودم تو این فضا دوست پیدا میکردم و وقت میگذروندم . شاید اگر اون زمان از من میپرسیدین آیا میتونی 1 روز فقط 1 روز بدون گوشی باشی جواب میدادم که نه حتی چندین بار سعی کردم که این وابستگی رو از بین ببرم ولی موفق نبودم .

توی دانشگاه برای اولین بار که گوشیم رو گم کردم و پول نداشتم گوشی بخرم مجبور به استفاده از گوشی ساده شدم . چند هفته اول به شدت برام سخت بود ولی به مرور تمام جنبه های زندگی من به کل عوض شد . از پوشش و لحن صحبت کردن گرفته تا دغدغه ها و اوقات فراغت و ساعت خواب .

از اون سال (سال 92) تا امروز یادم نمیاد هیچ وقت گوشی هوشمند استفاده کرده باشم مگر برای تست اپ هایی که نوشتم و این مورد به نظرم یکی از شانس هایی بوده که تو زندگی آوردم و هیچ وقت احساس کمبودی از این بابت نکردم !

به نظر من تلفن همراه کار اصلیش زنگ زدن و اس ام اس دادن هست و گوشی که همین 2 تا رو ساپورت کنه کافی هست . و با این دیدگاه مزیت رقابتی یه گوشی طول عمر باتری ، قیمت و ظاهرش میشه . برای ارتباط با اینترنت و مطالعه هم به نظر ابزار لپتاپ بهترین ابزار ممکن هست هم قابل حمل بودن رو به آدم میده هم وابستگی گوشی رو نداره چون دسترسی بهش سخت تر هست یعنی برای استفاده ازش باید یه جا پیدا کنی ، روشنش کنی ، وای فا پیدا کنی و بعدش آنلاین بشی …

4 پسندیده

ممنونم از توضیحاتون ولی یکی از مشکلاتی که در شرکتها یا اتوبوس یا .وجود داره نمیتونی لپ اپ ببری مثلا پادکست یا موسیقی گوش بدهی یا کتاب اکترونیکی بخونی ی موارد از این دست .

1 پسندیده

گوشی های شیائومی میتونه گزینه خوبی باشه برات یه نمونه ش اینجاست؛

https://www.gsm.ir/item/mobile/show/27685/موبایل-Xiaomi-Mi-A2-(Mi-6X)/

از گوشی های هواوی استفاده کنید. هم سخت افزار قوی دارن و خم قیمت پایین تری دارن نسبت به بقیه برندها