چگونه یک محصول را صادر کنیم؟

محصولات بومی زیادی وجود دارند که به نظر می‌رسه پتانسیل صادرات داشته باشند، اما شاید تولیدکننده‌های کوچک مثل مردمان محلی یک روستا، حتی در خیال هم تصور نکنن که بتونن اون محصول رو صادر کنند.
به نظر شما می‌شه آموزش‌هایی رو ایجاد کرد تا هر کس بتونه برای محصولش صادرات و جذب مشتری خارجی فراهم کنه؟ قدم‎های اولیه برای این امکان چی هستند؟

دنباله‌ی موضوع مانور بحران ارزی!

4 پسندیده

صادرات كالا مسئله نسبتا پيچيده ايي هست چون شما بايد بدانيد خريدار چه كسي است و مقررات صادرات چه هستند. معمولا در بيشتر كشورها روستاييان اين كار را انجام نميدهند و شركت ها و يا دولت محصولات را عمده خريدارى ميكنند و بعد هم صادر ميكنند. اگر روستاييان بخواهند تنهايي از پس اين كار برايند نياز به بازار ياب دارند و قرار داد با شركت هاى حمل و نقل و يك سرى ارتباطات ديگر. به نظرم كار خوبى كه ميشه كرد همان يك شنبه بازارهاست كه روستاييان خودشان محصولات را با قيمت مورد نظر خودشان ميفروشند.

1 پسندیده

یک ابزار معرفی میکنم که به کمک اون میتونید کار صادرات کالا رو به راحتی انجام بدین
زودل
زودل یک وبسایت است که به عرضه عمده محصولات بصورت مستقیم و بدون واسطه مشغول است. در اینجا خریداران میتوانند تولید کنندگان انواع محصولات را پیدا کنند و اقدام به خرید محصول مورد نظر نمایند. این وبسایت تنها در ایران بازاریابی نمیشود و ترافیک هدفمند خارجی نیز دارد.

این وبسایت به شما این امکان را میدهد تا بتوانید بصورت حرفه ای کالای خودرا بصورت عمده بفروشید ( صادرات یا داخلی ) این سرویس از محصولات شما عکس برداری میکنید ، سرویس حمل و نقل در اختیار شما قرار میدهد ، محموله و معامله را بیمه میکند ، در صورت درخواست خریدار را اهراز هویت و اعتبار سنجی میکند ، امکان دریافت پول شمارا فراهم میکند حتی اگر مشتری خارجی باشد .

به این سایت مراجعه کنید ، در آن ثبت نام کنید
اگر یک تولید کننده هستید میتوانید با استفاده درست از زودل فروش قابل توجهی بدست آورید

3 پسندیده

خیلی پلتفرم جالبیه… فقط قبل از ورود به این فضا، افراد باید خودشون در زمینه کشور مقصد و انتخاب مناسب بازار هدف مطالعه کرده باشند.

یک شرکت اماراتی به اسم Future Sky هست که در زمینه خدمات بازرگانی فعالیت میکنه و در ایران شعبه داره (شرکت آسمان آینده). این شرکت دوره هایی رو برای آموزش بازرگانی برای عموم برگزار میکنه و همین طور مشاوره های اختصاصی برای صادرات یک محصول میده:
http://fsetrade.com/دوره-آموزش-بازرگانی/لیست-دوره-ها
http://www.fsetrade.com/-خدمات-مشاوره/مشاوره-بازرگانی

1 پسندیده