آیا واقعا مدیران پادپرس به انتقادات و پیشنهادهای شما عمل می کنند؟

تا حالا شده که موضوعی رو مطرح کنید و پادپرسی های مدیر بپسندند ولی اجرایی نکن؟
اگرم اجرایی شده لطفا بیان کنید.
من چند روز پیش یک غلط املایی از قوانین پاد پرس گرفتم که هنوز درست نشده و جالبه برطرف کردنش دو دقیقه بیشتر وقت نمی برد! قضاوت نمی کنم! اما اگر دلیل خاصی داشته می خوام بدونم.

خط مشی حافظه‌ی داده‌های شما چیست؟

ما با حسن نیت تلاش خود را می‌کنیم تا:

  • لاگ‌ها (log) سرور که شامل آدرس IP همه‌ی درخواست‌هایی که در ۹۰ روز گذشته به سرورمان داده شده، را ذخیره کنیم.
  • آدرس IP مربوط به کاربرهای ثبت نام شده و پست‌های آن‌ها را را تا ۵ سال نگه داریم.
4 پسندیده

این اشتباه املایی ها رو گذاشتن ما پیدا کنیم…

2 پسندیده

مث معلما که وقتی اشتباه می نوشتن واسه توجیهش میگفتن میخواستم شما رو امتحان کنم؟!!
کاش از همین جا پذیرش اشتباهامونو تمرین کنیم

6 پسندیده

خب ظاهرا تا الان به انتقاد یا پیشنهاد کسی عمل نکردیم :grin:

ممنون از پیگیری‌تون، این «را»ی اضافه حذف شد تا این احتمالا اولین نقدی باشه که تو پادپرس بهش بها دادیم :wink:

3 پسندیده

بله . من تا الان هر پیشنهادی داشتم خیلی دقیق و با حوصله از طرف مدیران و تیم فعال پادپرس بررسی شده ، اینقدر با اشتیاق و روی باز استقبال میکنند که گاهی با خودم فکر میکنم که چه انرژی فکری فوق العاده ای دارند که همزمان اینقدر دقیق هر نقطه نظری رو پیگیری میکنند. من واقعا در این مورد مدیران پادپرس و پادپرسی های فعال رو تحسین میکنم و بهشون خدا قوت میگم :blush::rose:
ضمن اینکه باید بپذیریم که وقت و انرژی فکری و جسمی افراد، خصوصا وقتی حجم کار بالا و مسولیت های متنوع دارند، محدوده و نمیشه توقع داشت هر انتقاد یا پیشنهادی به صرف صحیح بودن و مورد پسند واقع شدنش به سرعت عملیاتی و اجرایی بشه.

4 پسندیده