اولین غذایی که پختی چی بوده؟

اولین غذایی که پختی چی بود؟ چرا این غذا؟ کِی بود؟ و چه کسانی خوردنش!؟ حس خودت از این آشپزی چی بود؟

3 پسندیده

اولین غذایی که پختم املت بود و یادمه که 8 سالم بود. یه چیز افتضاحی شده‌بود که حتی نمیتونم توصیفش کنم :joy: بعد جالبیش اینجاست که روغنم یادم رفته‌بود بریزم توش :woman_facepalming:
آشپزخونمون یه بویی گرفته بود که نگم براتون :joy:
مستقیم رفت سطل آشغال…

3 پسندیده

برای یه بچه ی ۸ ساله خداییش خیلی خوب بوده! من همین الان هم املت پختن برام سخته و اگه قرار باشه غذایی بر پایه تخم مرغ بپزم، آب پزش میکنم! :yum:

فقط کاش اون موقع به ذهنتون میرسید و عکسی هم ازش میگرفتین … . درست که املته اون لحظه سیرتون نکرده بود، ولی عکسش خوراکی بود بس لذیذ برای آینده :grin:

1 پسندیده

درسته عکسش اگه بود خیلی خوب میشد:joy::joy:
آخه یکی نبود بگه تو رو چه به املت پختن برو بشین با عروسکات بازی کن بچه:joy::joy:

1 پسندیده

اول از همه من هر غذایی میپزم خودم از مزش لذت نمیبرم. و احساس میکنم اصلا با کیفیت و خوشمزه نیست حتی اگر همه بخورن و تعریف کنن. نمیدونم چرا
دوم اینکه اولین غذایی که پختم دمی گوجه یا پلو گوجه بود!
بد نشد…
بابا تنها کسی هست که غذا براش میپزم و اونم همیشه میخوره و هیییییچ ایرادی ازش نمیگیره. تا به حال جز بابام هیچ کس دستپخت منو تجربه نکرده!

3 پسندیده

دم پدرتون گرم :blush: چنین مردهایی تعدادشون محدوده، حداقل من زیاد ندیدم! البته از اون ور هم خوش به حالشون شده و تنها کسی هستن که دستپخت شما رو تجربه کردن. لازم شد یه مهمونی پادپرسی به صرف دمی گوجه بگیریم و این انحصار رو بشکنیم … :muscle: .

:point_left: ازت دعوت میکنم در پاسخ اگر میتونستی یه پادپرسی رو به شام دعوت کنی، انتخابت کی بود؟ من رو دعوت کنی! :yum:

3 پسندیده

سلام
من ۱۰ ساله بودم که اولین غذا رو پختم؛ مامان من دوست نداشت کسی وارد حریمش(آشپزخونه) بشه و اجازه آشپزی به من نمی‌داد؛ منم در اولین فرصتی که می‌دونستم مامانم مدت طولانی (۲ یا ۳ ساعت) خونه نیست رفتم و دست به کار شدم ولی از شانس بدم همون روز مادربزرگم موقع آشپزی شاهکار من اومد و دید که من سوخته‌ام و مامانم رو دعوا کرد و در ضمن غذای شاهکارمم ته گرفت؛ همه اعضای خانواده(خواهرها و برادر و مامان وبابا) غذا رو خوردند و صرفه نظر از ته گرفتنش گفتند که خوشمزه است و من با اینکه حسابی دعوام کردند خیلی خیلی خوشحال بودم؛ از اون به بعد مامانم دیگه گاهی بهم اجازه آشپزی می‌داد.
منم مثل E.Rafiee از غذای خودم لذت نمی‌برم.

1 پسندیده

کنجکاوی و جسارتتون قابل تحسینه :clap: من تا یادمه از آشپزی و آشپزخونه فرار میکردم! :grin: راستی حالا چی پختین؟!

1 پسندیده

اولین غذایی که پختم دمی گوجه بود

یادم نیست چی درست کردم ، یادمه احساس بدبختی میکردم و تو اولین دفعه ها دستام رو بد سوزونده بودم
حدودا ۸ساله بودم که اولین غذامو پختم ، مادرم باردار بود و چون از بوی غذا اذیت میشد من و پدرم خودمون غذا درست میکردیم و بعدا این یه عادت شد و‌ من تقریبا هر هفته چند روز آشپزی میکردم چه دورانی که محصل بودم چه دانشجو بودم چه شاغل

الان از آشپزی لذت میبرم و جوری میزبان بودن رو دوست دارم که اکثرا دوستام رو برای صرف غذا و دیدار دعوت میکنم خونمون و ترجیحش میدم به کافه رفتن

1 پسندیده