در ۲ پاراگراف، تخصص موردعلاقه‌ت رو معرفی کن

اگر عاشق کاری که میکنی هستی، یا کاری هست که به در کنار کار اصلی با علاقه دنبال میکنی، در حداکثر ۲ پاراگراف با رسم شکل :grin: برای بقیه هم کار و هم حست از کار رو توضیح بده. اگر عمومی باشه خیلی خوب میشه، شاید یک نفر دیگه هم علاقه پیدا کرد!
به آدمها بگو، چرا دنیا با تخصص و علاقه تو جای بهتری میشه؟ :heart_eyes:

معرفی علایق و تخصصها

6 پسندیده

بله در دو پاراگراف :slightly_smiling_face: :raised_hand_with_fingers_splayed:

من دایره علاقمندی هام خیلی وسیع هست و چون هرکاری که وارد میشم توش چیزی می آموزم و شخصیتاً علاقه ویژه ای به یادگیری دارم می تونم چند مورد رو مثال بزنم. از فروش تا کارای فنی کامپیوتر.

ولی تنها چیزی که همیشه روحم رو ارضا می کنه و شاید حتی به لحاظ مالی آورده ای هم برام نداره: آموزش نجوم به افراد با سطوح سواد و سنین متفاوت هست. لذتی که از دیدن حیرت آدما و کشف و دید وسیعتری که بدست میارن، برام به وجود میاد با چیزی قابل قیاس نیست.

Day-5

چون وسعت دید آدمی رو افزایش میده جوری که میفهمی چقدر کوچک و در عین حال چقدر بزرگی… یه بعد خودشناسی هست و زیبایی وصف ناشدنی و کمرنگ شدن مشکلات و آدمایی که الکی برای خودمون بزرگش کردیم.

5 پسندیده

@najme
چه خوب میشه به من هم یاد بدید در حد مبتدی یا یه کتاب معرفی کنید🤔

2 پسندیده

هنر طراحی
هنر و بازی با رنگ های باعث آرامش روحی من میشه چه کار های سفارشی داخل کامپیوتر چه چه رنگبازی روی بوم و باور کن دنیای بدون هنر یک دنیای تیره و تار و خسته کننده است. حال چه هنرمندان باشند که دلی کار میکنند و چه گرافیک دیزاینر ها که اگر نباشند شهرهایمان بی روح و کسل کننده میشه و چه دیگر طراحان که هرکدوم نقشی در زیبا سازی جهان اطرافمون دارند.

حقیقتش منم تو هر زمینه ای به جز زمین شناسی وقتی چیزی یادمیگیرم لذت می برم و دامنه علاقمندی هام محدود نیست.

بزودی دوتا تخصص دیگه هم اضافه میکنم و فعلا باید بخوابم تا برم مدرسه :slightly_frowning_face: :grin:

4 پسندیده

بله حتما :ok_hand: :blush:

چهارتا کتاب خوب در زمینه نجوم. کتاب “شناخت مقدماتی ستارگان” اولین کتابی بود که دوره راهنمایی منو با دنیای صورت های فلکی آشنا کرد. همینطور کتاب “نجوم به زبان ساده” یکی از محبوب ترین کتاب ها بین علاقمندان به آسمان هست.
455209404_332412 455702701_332481 455917118_227792

tarikhche-taghriban-428x514

همینطور میتونید بیرون از شهر یا اگر شهرتون آسمون تاریکی داره از حیاط یا پشت بوم، از گردونه آسمان جهت آشنایی با صورت های فلکی استفاده کنید. گردونه رو می تونید از فروشگاهای آنلاین خریداری کنید.

9780000612816-500x1

اگر همشهری بودیم می گفتم بیاید کلاس که احتمال بسیار بالا نیستیم :smile: .

2 پسندیده