بهترین سایت های کاریابی که میشناسید کدام است؟

من میخوام دو نفر را در زمینه ویراستاری و طراحی جلد کتاب استخدام کنم … . توی سایت حامی کار اگهی گذاشتم ولی کسی رو پیدا نکردم. کدوم سایت واسه اگهی استخدام خوبه؟

تجربه‌تون در زمینه استخدام افراد مناسب چی بوده؟ معمولا چطور نیروهای کارامد رو در کمترین زمان پیدا میکنین؟

2 پسندیده

برای استخدام از طریق وبسایت‌ها، بد نیست جاب‌اینجا رو هم امتحان کنین، جز بهترین‌ها در زمینه پیدا کردن نیروی کار هست. البته در مدل رایگان گاهی رزومه‌های خاصی در اختیارتون قرار نمی‌گیره ولی کارجوهای خوبی در این سایت رزومه دارن.

در عین حال برای پیدا کردن نیروی کار در زمینه ویراستاری و طراحی، بد نیست به روش‌های موازی، مثل سایت‌های آزادکاری (پونیشا و یا شبکه‌های ترجمه و تولید محتوا) هم گوشه چشمی داشته باشین. این جور جاها ممکنه فرد مناسب رو با سپردن کارهایی به صورت تستی، پیدا کنین و بعد میتونین با این افراد وارد مذاکره شین.

بهترین روش استخدام هم کمک گرفتن از آشناها هست! همون چیزی که به اسم پارتی و لابی شناخته میشه، ولی واقعا کارکردش چیز دیگه س:

  • با گروه‌های ویراستاری مثل @Virastaran تماس بگیرین. موقعیت رو براشون شرح بدین و ازشون بخواین افراد مناسب رو بهتون معرفی کنن.

    این تیپ گروه‌ها برنامه‌های آموزشی خوبی برگزار میکنن و در خلال برنامه‌های آموزشی ارتباط مستقیمی با افرادی که به این حوزه علاقه‌مند هستن دارن. همین ارتباط مستقیم کمک میکنه به شناخت بهتر از مهارت‌های فردی و فنی دانشجوها.

  • از کارمندهای خوبتون بخواین که افرادی رو معرفی کنن، افرادی با خصوصیات اخلاقی خوبی مشابه خود کارمندتون و مهارت مورد نیاز شرکت.

  • از فضاهای کار مرتبط جویا بشین، جاهایی مثل انتشاراتی ها یا حتی تولید محتوای دیجیتال.

2 پسندیده

سایت پونیشا عالیه…من ویراستارم رو همین امروز پیدا کردم…ممنون از کمکتون :pray::pray::pray::pray:

1 پسندیده