تاثیر گذارترین کتابی که در زمینه موفقیت خواندید، چه بوده؟

سلام، تا حالا کدوم کتاب در زمینه موفقیت بیشترین تاثیر رو برای شما داشته؟ چرا چنین تاثیری داشته؟

آیا شما هم با نظر من موافقین که بیشتر نویسنده ها در زمینه موفقیت خارجی هستن؟ مثل وین دایر، دارن هاردی، برایان تریسی و … .

2 پسندیده

تاثیرگذارترین و انگیزاننده‌ترین کتاب در زمینه موفقیت و تلاش برای من رمان “آتش بدون دود” از نادر ابراهیمی بود. نوجوون بودم و خیلی بهم انگیزه داد، شاید الان اونقدر روم تاثیر نداشته باشه.
ولی اگه منظور کتابیه که بهمون یاد بده چطور در تمام ابعاد زندگی موفق باشیم، به نظرم راه مشخصی وجود نداره (شاید اصلن ممکن نباشه)، در نتیجه کتابی که چنین توانایی‌ای داشته باشه هم وجود نداره.

اگر زمینه موفقیت (مثلن موفقیت در زمینه راه‌اندازی کسب‌وکار، موفقیت در ارتباط با فرزند، یا …) رو بگین شاید جوابای بهتری بگیرین.

4 پسندیده

حق با شماست.موفقیت در هر زمینه ای میتونه باشه، تو کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته:(انسان تحصیل کرده کسی است که ذهن خود را وسعت بخشیده و به کمک آن میتواند به خواسته خود برسد)حالا این خواسته هر چی میتونه باشه، منظور منم کتابی بود که ذهن شما رو باز کرده باشه که هیچ محدودیتی رو قبول نکنین

1 پسندیده

والا تا حالا تنها کتاب موفقیتی که تا آخرش خوندم و البته به نظرم موثر بوده، کتاب اثر مرکبه.
کلا به نظرم خوندن کتابهای ژانر موفقیت هدر دادن وقته، چرا؟ چون اکثرشون یا شعاری نوشته شدن و یا بیانیه دادن.
دلیل اینکه تونستم اثر مرکب رو تا آخر بخونم و موثر بدونمش هم این بود که نویسنده بیشتر از همیشه به تجارب خودش اشاره میکنه در کنارش هم هی تشویقت میکنه به انجام دادن، انجام دادن و انجام دادن.

خب تو ایران به جاش تا دلمون بخواد سخنران در باب موفقیت داریم. البته فکر کنم این افرادی که به عنوان نویسنده موفقیت ازشون اسم میره بیشتر مشاور و مربی موفقیت هستن که رفتن سراغ نوشتن روشهاشون.

از این حرکتت خیلی خوشمان آمد :prince::crown: ما نیز از کتابی که بهمان انگیزه داده رونمایی میکنیم :joy::joy:

کتاب “فیلم اول من” که گفتگوهایی با هشت فیلمساز بزرگ معاصر درباره‌ی تجربه‌ی ساخت نخستین فیلمشونه، خیلی به من انگیزه میده واسه شروع کردن و جلو رفتن :smile:

4 پسندیده

بله، کتاب اثر مرکب واقعا یه اثر کاربردیه که دارم سعی میکنم تو بیشتر جنبه های زندگیم پیاده اش کنم

2 پسندیده

البته یه کتاب دیگه که به نظر من خیلی جالبه، کتاب باورهای زیبای ذهن یک مرد ثروتمنده که دفعه دومه شروع کردم