تنوع طلبی در پوشش خاص زن است یا خاص زن ایرانی؟

اینکه ما یک لباس و خیلی نمی پوشیم، مربوط به چیه؟ آیا این مسئله مربوط به فرهنگ ایرانه یا همه‌جا اینجوریه؟

تنوع‌طلبی در پوشش خانمها

7 پسندیده

آیا تنوع طلبی در پوشش خاص زن است؟

5 پسندیده

حقیقت امر این است که خارج از بحث اسلامی اگر فکر کنیم تنوع چیز خیلی خوبی است و باعث ادامه خوبتر زندگی میشود از زندگی های مشترک گرفته تا مجردی، معمولا خانم ها بیشتر تنوع طلب هستند و دوست دارند همیشه لباس های متفاوت و رنگارنگ و زیبا بپوشند و ازینکار لذت زیادی میبرند و تنوع چیزی است که در یک زندگی خیلی مهم و ارزشمند است، نه تنها خانم ها بلکه بیشتر آقایان هم همین قسم هستند ولی برای زندگی بهتر و حس و آرامش خوبتر لازم و ضروری است که هر فردی چی زن و چی مرد باید تنوع در هر امری ایجاد کنند مانند، طرز لباس پوشیند، طرز تغذیه، رفتار، کردار و غیره.

2 پسندیده

کلا ما ایرانی ها تو خیلی موارد خاصیم یا میتونیم خاص باشیم اما بنظرم اگه سنجش غیر از جغرافیا باشه و نوع نگاه افراد باشه پاسخش راحت تره.
اولا انسان ها کمال طلبن بدجوری
دوما زیبا دوستن تا حدودی
نگاهی که اون جامعه به افرادش داره و نگاهی که افراد به جامعه دارن تو این مورد دخیله.
بگم نیست که اشتباه گفتم اما بنظرم خیلی از ماها اینطوری نیستیم. ی بخش از این قشر اینگونه هستند البته که تا جایی تنوع پوشش خوبه چون مرتبط با شرایط اون زمان و مکانه و این جا اونجایی که بخش بیشتر قشر قرار دارن .
هنر زیبادوستی هم ک تو وجودمون زیاده با میل به کمال.
پس هر جایی که ارزش ها جایگزین میشن برا الگو گیری با اقراد و شخصیت ها میشه انتظار تنوع طلبی رو داشت بسته به عملکرد سلبریتی هاشون . هنوز ایرانی ها ارزش بیشتر الگو هست براشون البته نه با فاصله زیاد از افراد … ولی اگر اوضاع بهتر نشه شاید نسبت تغییر هم بکنه که اون وقت با این سلبریتی ها و مسیری ک دارن میرن احتمالا ایران فقط تو دنیا میشه.

2 پسندیده

من يه زنم
و خيلي خيلي تنوع طلبم
دلم ميخواد لباس هاي مختلف تو رنگ هاي متنوع داشته باشم
مشكي رسمي، مشكي شيطون، مشكي بي حوصله
سفيد اشرافي، زرد تجمل گرايانه
قرمز خط شكن
آبي سرگرم كننده
سبز قلدر
كرمي آروم
صورتي دلربا
بنفش خود جوش و قهره اي افسرده
و كلي رنگ و مدل مختلف
دوستشون دارم، بهم اعتماد به نفس ميدن، اينكه مطمنم تو روز ميتونم تنوع داشته باشم واسم خوشاينده و دلگرم كننده هم هست كه گاهي ميتونم حالم رو با لباسم به بقيه نشون بدم
خوب من كلا تنوع طلبي تو ذاتمه و جدا نميشه از سبك زندگيم
شايد اگه هرجاي دنيا بودم هم همين بودم
اخه چه فرقي ميكنه واسم؟؟ وقتي دلم گرفته هست هرجاي دنيا باشم دلم ميخواد قهوه اي اقسرده و مشكي بي حوصله بپوشم، يا وقتي شادم دلم ميخواد قرمز خط شكن بپوشم و صورتي دلربا

2 پسندیده

نمی دانم بقیه مردم دنیا و ایران ،زن و مرد چگونه هستند اما من عاشق تنوع لباس هستم و خیلی زود از لباسهایم خسته می شوم.
مانند آرزو با پوشیدن لباسهایش زیبا احساس خوبی پیدا می کنم و اعتماد به نفسم زیاد می شود.

3 پسندیده

تنوع در استفاده از محصولات (یکیش پوشاک) مخصوص ما نیست و سراسر جهان بحث برندگرایی ، مدگرایی و مصرف مداوم محصول وجود داره. پس عیبی نیست که بر پیشانی زن ایرانی بچسبد ، آسمان همه جا همین رنگی است.

1 پسندیده