خداحافظ پادپرس

دوستان عزیزم
از مصاحبت با شما بسی لذت بردم
فکر کنم وقتشه با یه خدافظی خوشحالتون کنم

4 پسندیده

خب قبل اينكه برى، و چون ميدونم جنبه دارى و اهل بازى هم هستى بذار فرض كنيم شما دارى يه خودكشى پادپرسى ميكنى، و با توجه ب اينكه بروزش دادى فرصت يه حركت رو در اختيار من مخاطب گذاشتى. اگه ميخواستم با خواسته خودم پيش برم ازت ميپرسيدم:

چى شد كه پارسال خدافظى نكردى؟

و اگه بخوام حركتى متناسب با خواسته شما بزنم، بهتره كارى كنم ك هورمون شادى بيشترى در مغز شما ترشح بشه.

انتخابم حتما دوميه، ولى ترجيح ميدم از نينجاهاى شادسازى پادپرس كمك بگيرم تا فرصت نسوزه، @moalem @somo849 . دوستان هم اكنون به يارى سبز و آبى تان نيازمندم! :grin: :v: كمى دوپامين دارين قرض بدين؟ بعد با ادرنالين جبران ميكنم!

6 پسندیده

من به نفع @somo849 کنار می کشم. چون الان تا ده روز تو کلاسم :grin:

2 پسندیده

من کلا ادمی نیستم درقید وبند چیزی باشم. و وقتی من یه متن منطقی میذارم ک همه هم قبولش دارین و فقط یه ذره در مورد مذهب تند میشه. میبینم ک یا پاک میشه و یا منتشر نمیشه.
اگه قراره هر بحث این مدلی ای منتشر نشه پس بحث های مذهبی هم نباید منتشر بشه.

چون واقعا بعضی چیزایی ک گفته میشه واقعا ناراحتم میکنه.

قراره اینجا به حقوق همه احترام گذاشته بشه که پادپرس یه جای متفاوت باشه.
یا اینجا هم اقلیت ها هیچ حقی ندارن؟؟؟

من جایی ک قراره این مدلی برخوردبشه رو بر نمیتابم

2 پسندیده

آهان از اون لحاظ، پس تصمیم گرفتی کمکمون کنی زودتر پامون به دادگاه باز بشه تا بتونیم زودتر رشد کنیم، :point_left: درد کارآفرین در این مملکت چیه؟ - #2 توسط lolmol

این مسئله ای بوده که بارها پادپرسی‌های آزاده رو رنجونده و الان ساختارِ سیستماتیکِ خوبی برای رفع یا بهبودش در دسترس داریم:

  1. اتاق میزگرد تحلیلی هفته رو داریم که دقیقا جایی هست که پادپرسی های معتبر بدون محدودیت سیاسی و مذهبی و البته با رعایت انسانیت میتونن با هم به گفتگو بپردازن.
  1. دکمه‌ی نقد رو داریم که پادپرسی ها میتونن موضوعاتی که فکر میکنن نباید تو پادپرس عمومی منتشر شه رو به ویراستارها و شوالیه‌ها و یا به خود مخاطب خبر بدن.

image


اگه کسی خارج اتاق میزگرد تحلیلی هفته، بحث سیاسی یا مذهبی منتشر کنه تکلیفش چیه؟

معمولا بسته به جذابیت یا اهمیت موضوع، مدیر جامعه موضوع رو منتقل میکنه به اتاق. و یا با فرد تماس میگیره برای طرح موضوع به شکل مستقیم در اون اتاق.

اگه کسی بحث تند یا نامحترمانه، عدم رعایت ادب یا انسانیت درباره طرف مقابل، منتشر کنه تکلیف چیه؟
برا این چیزا ذهن و زمانمون رو اصلا درگیر نمیکنیم و سریع پاک یا ردش می‌کنیم. واقعا در طول روز به اندازه کافی درشتی می‌بینیم از جامعه و بعید میدونم نیاز به ساختار جدیدی برای انتقال درشتی به همدیگه نیاز داشته باشیم.

اگه مورد اخیر چیزی بوده جدا از این موردا؛ بد نیست همین جا با مثال عینی مطرحش کنین تا بتونیم راحت‌تر بهتون توضیح بدیم که قضیه چی بوده و چه چیزی درش با سیاست های پادپرس تناقض داشته.

4 پسندیده