دسر ساده و نوشیدنی برا کافه چی پیشنهاد میدین؟

سلام دوستای پادپرسی عزیزم. میخوام کافه باز کنم! کمکم کنید برا درست کردن دسر و نوشیدنی و کیک و … .
اگه ممکنه چند نمونه دسر و نوشیدنی و … بهم پیشنهاد بدین!

ممنون از لطفتون

7 پسندیده

چه عالی :ok_hand: موفق باشی
چند تا پیشنهاد دارم برات که کمکت میکنه
حتما قهوه با کیفیت بده دست مشتریات
قهوه خور ها مشتری پایه کافه ها میشن پس درآمد ثابتت از قهوه ی خوب و خوش بوییه که میدی دست مشتری.
حتما اگر از عود استفاده میکنی از عود خوب استفاده کن که بعضیا به بوی عود های بی کیفیت حساسن و سردرد میگیرن دیگه نمیان کافه ات.
حتما کنار اسپرسو هات شات سودا یا آب آلبالو فراموش نشه مشتریا عاشقشن :grin:
چیزکیک فروش خوبی داره کاپ کیک هم همینطور.
نوشیدنی هاتو طبق فصل و با میوه طبیعی سرو کن مشتری کافیه ببینه که آبمیوه پاکتی میدی به خوردش :cry: نوشیدنی فصل با میوه تازه این شعارت باشه همیشه
منوت رو پیشنهاد میکنم خیلی ساده درست کن که بتونی هر لحظه بهش اضافه یا کم کنی یا جلوی چیزایی که نداری بتونی خط تیره بزاری جای قیمت ( با مداد بنویسی جذابه با خط خوش دخترونه :sweat_smile:)
در کل سعی کن قیمت نهاییت پایین بیوفته اما کیفیتت رو ببر بالا دل بسوزون واسه خودت کارت و مشتریت. اینجوری منم مشتریت میشم :thinking:
راستی کجا میخوای بزنی؟ اسمش چیه؟ :blush:

9 پسندیده

برو تو لینک زیر برای Food Videos and recipes؛ خیلی چیزای متنوع وجود داره.

ببینید من نمی دونم بقیه چطور مشتری یه کافه می شن ولی اون چیزی که من رو مشتری یه کافه می کنه، منوی خلاق و در عین حال ارزان هستش.

ببینید کافه جای لوکسی نیست، جایی که شما باید توش احساس راحتی بکنید و در عین حال خیالت راحت باشه که اگر صبحانه و ناهار و شام رو هم توی اون کافه بشینی، هم کار کنی و هم سفارش بدی، باز هم سود کرده ای.

متاسفانه اکثر کافه هایی که من رفتم و می رم چای معمولی که نوشیدنی محبوب من هستش رو زیر ۱۰ تومن نمیشه پیدا کرد.

در ضمن توی کافه احساس راحتی نمی کنید. یه مطلبی باب شده که هر چقدر پذیرنده به مشتری لطف کنه دوسش داشته باشه و ابراز محبت کنه و صمیمی بشه، مشتری عاشق اون کافه میشه.

نه، ‌اینطور نیست من از پذیرنده انتظار وظیفه شناسی و احترام متقابل دارم.

کلی دسر ها و نوشنیدی های ساده ولی خوشمزه وجود داره.
من توصیه می کنم دسر ها یا نوشیدنی هایی هم جزء منوتون باشه که روش درست کردن خلاق و جذابی داشته باشه. من به شخصه کافه هایی که آشپز خونه ش رو می بینم و می بینم چقدر خلاقانه یه نوشیدنی رو درست می کنن لذت می برم.

در نهایت بعد از ۱۰ سال کافه گردی توی تهران، پاتوقم یه چایخونه ست که توش پر از بلبل و قناری هستش و قلیون و چای و قهوه و سیگار با قیمت منصفانه و مناسب سرو می شه. و می تونی ساعت ها کنار پریز برق بشینی و کار کنی. (همشونم کارگرای ساده هستند نه انتلکت).

5 پسندیده