محتوای بهتر با کمک جمع: امکان ارسال سریع پیشنهاد برای بهبود یک نوشته

باعث افتخارمان است که تا الان بیش از ۴۶۰۰ پرسش و مسئله در پادپُرس مطرح شده است؛ آن هم در دنیایی که شاید فقط یک کودک به راحتی جرات پرسیدن داشته باشد!

:cowboy_hat_face: با هم به سمت پرسش‌های بیشتر و بهتر

نظرتان با یک ماجراجویی کوچکِ جمعی چیست؟ مثلا ۱۰۰۰۰ پرسش تا پایان خرداد ۱۳۹۸ به عنوان یک هدف؟

پرسش بیشتر به تنهایی کافی نیست! دنبال پرسش‌ِ خوبِ بیشتر هستیم. ولی چطوری؟!

از امروز هر پادپُرسی با سطح اعتبار یک، گزینه‌ای در دسترس خواهند داشت به اسم «نقد :speech_balloon: » و یا ارسال پیشنهاد سریع:

image

با کمک این گزینه می‌تواند محتوای یک پرسش یا یک موضوع را با دو کلیک، مورد نقد قرار دهد و با کمترین هزینه روی این محتوا تاثیرگذار باشد.

این امکان با گزینه‌های متفاوت برای پاسخ‌های هر نوشته هم در دسترس است:

image

به کمک دکمه‌ی «نقد :speech_balloon:» یا «:speech_balloon: » در زیر هر موضوع و یا نوشته، حالا هر پادپُرسی می‌تواند در بهبود محتوا به راحتی تاثیرگذار باشد و کمک کند که محتوای اینجا به شکل مناسب‌تری در دسترس قرار بگیرد.

با ارسال نقد به یک نوشته یا یک موضوع، پیام کوتاه و ساده‌ای به دست فرد می‌رسد که از او می‌خواهد نوشته‌اش را بازنگری کند (بسته به گزینه‌ی نقد انتخاب شده):

image

:point_left: تو هم می‌توانی ویراستار افتخاری پادپُرس باشی!

پادپُرس یک جامعه است، جامعه‌ای که توسط اعضای خود تکامل پیدا می‌کند. به منظور تسهیل فعالیت پادپُرسی‌هایی که نگاه تیزبینی دارند و با نقدهای خوبشان کمک می‌کنند تا محتوای بهتری در اختیار همه قرار گیرد؛ به مرور دسترسی‌های ایشان ارتقا می‌یابد.

از ایشان دعوت می‌شود تا در نقش ویراستار در جامعه‌ی پادپُرس حضور داشته باشند. سطح کاربری ایشان تا سطح راهبران پادپُرس ارتقا پیدا خواهد کرد و امکانات مدیریتی لازم برای بهبود محتوا به شکل مستقیم در دسترس ایشان قرار می‌گیرد.

image

5 پسندیده