نهال‌مان در نوآ۰۰۶ به صورت میکروکتاب صوتی جوانه داد!

در نوآ۰۰۶ همه ما کنار هم جمع شدیم و در مورد کتاب و کتابخوانی کلی صحبت کردیم و انواع و اقسام نظرها برای بهبود فرهنگ مطالعه و مشکلاتش دادیم. شاید او موقع فکر نمی‌کردیم که در آینده این صحبت‌ها بتونه قدمی برای این فرهنگ بر داره اما خوشحال هستیم امروز ۲ خبر خوب رو بهتون بدم.

اول اینکه اگر یادتون باشه سبکتو از نوآ۰۰۶ یک میکروکتاب تهیه کرد و اون رو به رایگان در اختیار همگان قرار داد. فکر می‌کنید این میکروکتاب رو چند نفر خواندند؟ ۱۰۰ نفر؟ ۱۰۰۰ نفر؟ بیشتر؟ بله بیشتر، بیش از ۷۰۰۰ نفر!!! میکروکتابی که با کمک تک‌تک شما ساخته شده بود رو مطالعه کردند.

خبر دوم و شاید جذاب‌تر اینکه با توجه به استقبال بی‌نظیر از میکروکتاب مطالعه‌، سر خط نسخه صوتی اون هم با بهترین کیفیت تهیه شده و اون هم به رایگان منتشر شده تا همه افراد با هر شرایطی بتونند از دانش و تجربه‌ای که در نوآ۰۰۶ ایجاد کردیم بهره‌مند بشوند. پس اگر دوست دارید دست رنج خودتون رو بشنوید می‌تونید از اینجا این میکروکتاب صوتی رو گوش بدید.

15 پسندیده

واووو! :heart_eyes: 7000 دانلود برای میکروکتاب مطالعه سر خط؟! عاالیه. دست تیم سبکتو درد نکنه و به همه مشارکت کننده های نوآ006 تبریک میگم بابت این اتفاق. امیدوارم زودتر از مرز 100 هزار مطالعه بگذره … .

نسخه ی صوتی این کتاب رو من گوش کردم و واقعا لذت بردم. همه چی عالی بود. باعث شد دوباره به ایده ی پادپرس صوتی فکر کنم و امکان پیاده سازیش رو بسنجم. حتما کتاب صوتی رو هم در صفحه ی اصلی میزگرد قرار میدیم برای استفاده ی بهتر مخاطبا.

15 پسندیده

ایول مبارکه
انصافا، نسخه صوتی با کیفیته و گوش دادنش بسیار لذت بخش البته خیلی خوب میشه که بیشتر از یه کتاب صوتی رایگان یعنی کتاب، سرخط در سایتتون قرار بدید. کارتون درسته! پیروزیتون مبارک :v::v::v:

اره واقعا ایده خوبیه، منتظرشم :wink:

راستی لاله جان، چه خبر از نوای بعدی؟

1 پسندیده