چرا گرایش بعضی از آقایان به بعضی رفتارهای زنانه بیشتر شده است؟

دنباله‌ی موضوع چرا گرایش گروهی از خانمها به انجام بعضی از رفتارهای مردانه زیاد شده؟:

مثلا درین اواخر دیده میشود که بعضی از آقا پسر ها آرایش چهره میکنند مانند ماسک، نخ، و آرایش ابروها و غیره این گرایش ها چی دلیلی میتواند داشته باشد.

7 پسندیده

من دلیلش رو اشنا شدن آقایون با سرزمین های دور میدونم.سرزمینی که دوره و براشون ناشناخته هست.
وقتی با اینترنت با گوشی از دور ترین نقطه دنیا اشنا میشی و سوپر استار ها رو میبینی دریغ از اینکه هزارن روتوش وفتوشاپ صورت گرفته یا اینکه طبق جغرافیای که زندگی میکنیم با هم متفاوت هستیم.
مثلا خیلی از کشورها دقیقا اسمش یادم نیست ولی زنان نه دنبال لباس های آنچنانی(یعنی همون هیکل همون شکم و اندام چاق در خیابون و مکان های عمومی ظاهر میشن.در صرتی که در کشور ما با همه فرهنگش اینو مورد تمسخر قرار میده و دقیقا از مدرسه ها اغاز میشه این افکار مورد تمسخر که چرا ابروهات فلانه چرا هیکلتو نمیسازی و چرا یه کم به فکر خودت نیستی که فردا روزی کسی تورو با این شکل نخواد. یعنی ما همه چیزمون تو چشممون نه تنها عقلمون) وچیزی به عنوان مجله های با زنان تبلیغاتی با چشم های آبی و موهای بلوند وجود نداشت که این تمایل رو در اقایان بیشتر کند.

با رسوخ چنین تحولاتی قاعدتا مردان برای رسیدن شباهت به سوپر استار ها و دست یافتن به زنان چش آبی و موهای بلوند خودرا تغییر میدهند…اما ایا واقعا ارزش دارد؟از نظرمن خیر

5 پسندیده

قطعا همه افراد مذکر از اینکه مسئولیت بیشتری رو به دوش داشته باشند راضی نیستند. بسیاری از شرایط برای جنس مونث مانند توجه بیشتر، مراقبت، حمایت مالی، حمایت عاطفی و فیزیکی میتوانند شرایط لذت بخش و راحت طلبانه ای برای جنس مذکر به نظر برسند و با توجه به شرایط و فشار های زندگی انتخابی است که ممکن است به وجود آید.

از طرفی ممکن است به دلیل نیاز های جنسی و یا عاطفی ناشناخته یا کم شناخته شده این اتفاق بیوفتد.

دقیقا مثل موضوع گرایش خانم ها به کارهای مردانه این نیز یک انتخاب است و از هیچکسی نباید حق انتخاب را گرفت.

5 پسندیده

به نظرم دیر یا زود باید بپذیریم که در همیشه رو یه پاشنه نمیچرخه!! به همین سادگی! قرار نیست تا ابد همه ارزش ها و هنجارهایی که ما میشناسیم سر پا بمونن! مخصوصا در این دوره که شما تا مطلع شدن از دنیا یه کلیلک بیشتر فاصله نداری!
به نظرم ما هم باید سعی کنیم فقط قبولش کنیم. نه لازمه منفی فرضش کنیم نه مثبت فقط قبولش کنیم! و در این میان خودمون انتخاب خودمون و داشته باشیم!

5 پسندیده