چطور یک دوستی رو نابود کنیم؟

توی چطور یه دوستی پایدار ایجاد کنم؟ روی این بحث شده که چطور یه دوستی خوب و پایدار ایجاد کنیم. به نظرم بد نیست که از زاویه معکوس هم به داستان نگاه کنیم شاید نکات جالبی به دست بیاریم و حتی بفهمیم که توی دوستی‌هامون کجاها ممکنه ضربه‌های مهلکی زده باشیم.

اگر با کسی دوست هستیم، چطور میتونیم این دوستی رو نابود کنیم؟ چه حرکتی انجام بدیم یا رفتاری، که دیگه اون دوستی قابل ترمیم نباشه؟

3 پسندیده

خیانت (هر نوعش)، نامردی، تهمت، دزدی، کلاهبرداری، زیرآب‌زنی، اقدام به کشتن و آسیب زدن

توی یه رابطه دوستانه دروغ میتونه همه چی رو نابود کنه

کار سختی نیست یوسف عزیز . کافیه اعتماد طرف مقابلت رو از بین ببری .

برای این کار خیلی راه ها وجود داره مثلا این که از اعتماد طرف سوء استفاده کنی و بهش ضربه بزنی یا این که بهش قول بدی کاری رو انجام میدی و ازش درغ کنی کمکت را

یه راه دیگه ای که داره اینه که به یه دوستت بگی اگه مشارک زیاد بود من جواب فلان سوال رو میدم ولی در نهایت جواب ندی:grin::grin:

1 پسندیده

کافیه اعتماد طرف مقابلت رو از بین ببری .

من ۵ تا دوست دارم ولی به هیچکدومشون اندازه سر سوزن اعتماد ندارم.

دوستیمون از بین نرفته هنوز هم می‌بینمشون و گاهی بیرون می‌ریم با هم…

از این ۵ نفر ۲ تاشون دختر هستن که بزرگترین اشتباه هم اعتماد و دوستی (معمولی) با دختره…

دوستی معمولی بین دختر و پسر محاله… به خصوص از نوع نزدیکش…

این که بهش قول بدی کاری رو انجام میدی و ازش درغ کنی کمکت را

این دلیل خوبی نیست… شاید طرف خودش مشکلی براش پیش اومده که نکرده…

اینکه همیشه طلبکار باشی! گند میزنی به دوستیت

بُکُشش :relieved: اینجوری علاوه بر دوستی خودشم نابود کردی و خودتم اعدام میشی و دوستی که هیچی زندگیتونم نابود میکنین :sunglasses:

1 پسندیده

قتل گزینه خوبی بود که مطرح شد :thinking: مشکل باید ریشه ای حل بشه اصن :sweat_smile: راه دیگه اینه که گوشیش رو برداری بری توی تلگرامش برای همه مخاطبینش محتوای منشوری ارسال کنی بعد روزی 3 بار مستقیم توی چشماش نگاه کنی و بخندی و بگی خوب کاری کردم بازم میکنم! سر 2 روز احتمالا میکشدت و دوستی شما به پایان میرسه خانواده ات هم از این مازوخیسمی که داشتی یه دیه ای گیرشون میاد تو زنده بودنت که به دردشون نخوردی (مخاطب فرضی) :thinking:
دیگهههه
آها با سیگار دستش رو بسوزون یه جایی که همه ببینن :thinking:
بهش این حس رو بده که بهش اعتماد نداری و بهش القا کن که اون به تو خیانت کرده؛ وقتی نکرده باشه قطعا از اینکه بهش اعتماد نداشتی و متهمش کردی دیگه نگاهتم نمیکنه :thinking:
برو پیش خانواده اش به صورت ریشه‌ای! زیرابش رو بزن در انواع و اقسام جهت های مختلف که دیگه نتونه سرش رو بالا بگیره که اینم میتونه منجر به دیه گرفتن خانواده ات بشه :thinking:
وقتی خواب بود تف کن توی گوشش :thinking:
مسواکش رو بمال به توالت فیلم بگیر بعد از مسواکش براش بفرست فیلم رو :thinking:
برو محل کارش الکی دعوا راه بنداز اخراجش کنن :thinking:

تا صبح راه و روش هست اما دیگه بسه همینا اگه جواب نداد اگه هم جنس نبودید باهاش ازدواج کن اگه هم جنس بودید تغییر جنسیت بده باهاش ازدواج کن 1 در تریلیارد هم کسی از این موارد بالا زنده در نمیاد :sweat_smile:

1 پسندیده

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy: :joy:
قرار بود نابودش کنیم
نه اینکه بهش رو بدیم و نزدیکش کنیم :rofl:
1% یارو مازوخیسم باشه؟