چه کسانی رو از دایره دوستاتون خط میزنین؟

خط قرمزهاتون تو دوستی چیه؟ چه موقع متقاعد میشین دیگه نباید با فلان کس دوست باشین؟ کدوم اخلاقیات و به چه دلیل باعث حذف بعضی روابط به عنوان دوست میشن؟

دنباله‌ی موضوع‌های

7 پسندیده

خط قرمز برای من نداشتن صداقت، شکایت زیاد کردن و نالیدن از زندگی هست. با افرادی که خودشون نیستن و همش در نقش بازی کردن هستن نمیتونم صمیمی بشم فکر میکنم حفره های بزرگی در شخصیتشون دارند. یک نکته دیگه اینکه از هم یاد بگیریم در زندگی و کار و غیره… اگر چیزی برای یاد دادن به هم نداریم بهتره بریم سراغ دوستان دیگه.

11 پسندیده
  1. افرادی که فقط یه روش رو تو هر موضوعی درست میدونن و خب مسلما همون روش آشنای خودشونه و اصرار دارن بقیه هم همون روشو در پیش بگیرن.
  2. آدمایی که پرتوقعن و انتظار دارن خواسته هاشون همیشه از سمت ما برآورده بشه.
  3. آدمایی که به حقوق بقیه احترام نمیذارن.
  4. آدمایی که چه از نظر کلامی و هر طور دیگه ای بی احترامی میکنن (البته احترام میتونه تعاریف مختلفی داشته باشه).
  5. آدمایی که همیشه اصرار دارن از آدم اطلاعات شخصی بگیرن ولی در مورد خودشون خیلی محتاطانه حرف میزنن و بهم این حسو میدن که نباید بهشون اعتماد کرد.
  6. آدمایی که دروغ میگن و یا طوری حرف میزنن که نمیشه تشخیص داد دارن راست میگن یا دروغ.

البته بعضیاشون در محدوده ی قرمز-نارنجی ن و خیلی از آدمای که باهاشون دوستم این ویژگی ها رو دارن و فک کنم اگه بخوام همه ی اینا رو در نظر بگیرم شاید فقط یکی دو تا دوست برام بمونه :sweat_smile:

8 پسندیده

مورد آخر بحث برانگیزه دو نفر آدم مهربان رو در نظر بگیریم که با هم دوست هستند و فقط همون حرفای تکراری رو به هم میگن ولی اصل صداقت رو رعایت میکنن آیا همین زیبا بودن مهربانی و صداقت کافی نیست🤔

1 پسندیده

نداشتن صداقت ،نداشتن مهربانی واقعی و پر توقع بودن ، دوستی که خیلی سخت و چارچوبهای زیادی دور خودش میچینه ( درسته یه سری اطلاعات شخصی هست ولی اگر قرار باشه یه نفر هیچ کدوم از اطلاعات شخصی شو به دوستش نگه فرق دوست با یه غریبه چیه یا مورد دیگه بگم که یکی خیلی حساس باشه و با یه حرف معمولی هم برنجه یا یه اشتباه کوچیک و قابل بخشش رو نبخشه )

3 پسندیده

اولین نکته از نظر من خیانت در دوستی است و اگر من آگاه شوم به اینکه دوستم حتی تفکر آلوده در خیانت دارد دیگر از دایره دوستان من خط زده شده است، و فکتور های دیگر هم هستند مانند زیاده طلبی، توقعات بیجا و بی مورد، فقط به نفع خود اندیشیدن، که میتوانند از دوستی یک دوست بکاهند و در بیگانگی اش بیفزایند.

4 پسندیده

دروغ
عدم درک متقابل
نوشته باید دستکم ۲۰ کاراکتر داشته باشد

3 پسندیده

کسایی که به هر نوعی به دیگران ظلم میکنن و یا دیگران رو مسخره میکنن و بی اخترامی میکنن اصلا نمی تونم تحمل کنم و اگه بین دوستام همچین رفتارایی رو ببینم، بدون معطلی اون آدمو از زندگیم خط میزنم.

3 پسندیده