کدوم شخصت رو تو سریال game of thrones (بازی تاج و تخت) بیشتر دوست داری و چرا؟!

امیدوارم سریال بازی تاج و تخت رو دیده باشین، اگه ندیدین پیشنهاد میکنم حتما ببینین! توی این سریال شخصیتهای خیلی زیادی با خصوصیتهای متنوع دیده میشن، تقریبا میشه گفت برای هر سلیقه‌ای، کاراکتر وجود داره. حتی دیدم از روی این سریال تست های شخصیت شناسی هم ایجاد شده، که البته بیشتر به قصد تفریح هست.

در این سریال از بین شخصیت های مختلف، سرسی، جان اسنو، تیریون، دنریس، آریا، رابرت، …؛ شما:

  • کدوم شخصیت رو بیشتر می‌پسندید؟
  • فکر میکنید الان شبیه به کدوم شخصیت هستید؟

سریال game of thrones
دنباله‌ی موضوع‌های:

6 پسندیده

من عاشق تریون هستم بخاطر هوش و زکاوتش و دیدش به زندگی :blush:
متاسفانه یا خوشبختانه روحیات و افکارمون شبیه همه :sweat_smile:

4 پسندیده

من Arya Stark رو بخاطر هدفش
Bronn رو به بخاطر شباهت رفتاریش بعضی جاها
Missandei رو به خاطر لهجه اش و پوشش و گریم کاراکترش
Ygritte به خاطر نقش مکمل و تاثیرگذارش

البته فصل ۷ رو ندیدم گذاشتم سریال کامل شه از اول ببینم :sweat_smile:

1 پسندیده

از جیمی لنیستر خوشم میاد چون ته وجودش صداقت و شرافت بوده و شخصیتش در طول سریال و قبلش رشد داشته.

ساندور کلیگین هم در نهایت کارای درست رو میکنه هر چند همیشه فحش میده و نگاه خیلی مثبتی به شرایط نداره.

ند استارک هم با اینکه همون اول کار کشته میشه ولی مظهر شرف هست و رد پاش همیشه در همه حال در سریال باقی میمونه.

واقعا سریال عالی است و نویسنده کتابش نابغه بوده که یک جهان خیالی رو با ابعاد پیچیده شخصیتی و اجتماعی خلق کرده.

5 پسندیده

داشتم همین رو مینوشتم دیدم به به داریم موضوع رو :heart_eyes: الان فصل آخرش هست و به نظرم کمی از کیفیت کاسته شده چون از واقعیت فاصله گرفته!

من خودم سرسی لینستر رو بیشتر می‌پسندم یا باباش تایوین لینستر

image

قواعد بازی رو به خوبی رعایت میکنن و درگیر مسائلی که ساخته و پرداخته ذهن بقیه هست نمیشن! ولی در عمل مثل جان اسنو هستم :grin: ترجیح میدم در جایی که خفنترین نبردها هست با بهترینها باشم و همتراز!!

2 پسندیده

خوبه جاشون نیستی یوسف چون قراره تو قسمت های بعد پرپر بشن ، فعلا شاخ اصلی پودر شد نوبت بعدی هاست.

همیشه تریون و بیشتر دوست داشتم.

همون تریون

3 پسندیده

به نظرم در واقعیت نه سرسی و نه بایلیش (لیتل فینگر) در واقعیت شکست نمیخورن! بخصوص حذف بایلیش ناجوانمردانه بود :angry: از اون هم خیلی خوشم اومد.

تریون این بدی رو داره که خیلی بدیهی بازی میکنه!! هوشمند هست ولی عمق بالایی نداره بازیهاش! حتی واریس عمق بیشتری به هوش میده!!

3 پسندیده

شما از اسنیپ، هم اسنیپ‌تر هستین یوسف! :laughing::joy:

بعضی اخبار میگن حذف نشده!

تیریون استراتژیست نیست، متفکره. سرسی و تایوین استراتژی دارن.

2 پسندیده

عجب ، در واقعیت شاید ولی تو قسمت های بعد شکست می خورند. جالبه یوسف طرفدار هر چی شخصیت ناقلا و بدجنسه که از هوش خودشون به صورت انحرافی استفاده می کنند ، نکنه …

من تریون و بخاطر اینکه بعضی وقت ها از روی دلش تصمیم میگیره دوست دارم. نوشیدی زیاد می خوره و زندگی و میگذورنه ، گول هم می خوره ولی خب

1 پسندیده

نه کمی عمیقتر به داستان تاج و تخت نگاه کن! روانشناسی عمیقی داره! خیلی از شخصیتهای محبوب که افراد فکر میکنن بهشون ظلم میشه به طور تلویحی یه چیزی ساختن برای خودشون به نام اصالت! خیلی جالبه که این واقعا روی آدمها اثر داره و مردم بیشتر روی این تصمیم میگیرن تا قاعده بازی!

وقتی از این فضای ساخته شده بیرون میری، به نظرم این سه شخصیت قابل احترام هستن!!

2 پسندیده

آخ آخ منم عاشق تایوین بزرگ خاندان لنستر ها هستم . خیلی شخصیت خودم رو به شخصیت این آدم نزدیک میبینم . یه آدم منطقی و متعصب و به شدت وفادار به آرمان های خانواده و ارزش ها .

یه شخصیت خاکسری که به شکست هاش اعتراف میکنه و ازشون یاد میگیره . یه hand of the king به تمام معنا که نه قهرمانه و نه ضد قهرمان . یه آدم معمولی مثل من و شما و بخاطر همین میشه راحت تر باهاش همزاد پنداری کرد .

اگر کتاب های این سری رو خوانده باشید تایووین لنستر کسی بود که در زمان شاه دیوانه کمک بزرگی به پیروزی قیام رابرت میکنه و این کار رو با هوشمندی و استراتژی انجام میده .

3 پسندیده

یوسف به نظرت چرا سرسی نیرو نفرستاد به سمت شمال برای مقابله با شاه شب ؟ اگر شاه شب برنده بشه که سرسی هم نابود میشه ، اگر کمکشون می کرد می تونست شانسی داشته باشه که جنگی در آینده بر علیه اش شکل نگیره.
این خودخواهی شخصیت سرسی و نمی رسونه ؟

1 پسندیده

دقیقا همینه .
شخصیتی مثل لیتل فینگر یا تایوین همیشه 10 حرکت از حرف های خودشون جلو تر بودن و اگه دقت کنید هر 2 اونا در اثر اقدامات یه شخص سوم به قتل میرسن نه به وسیله اقدامات خودشون .

فرضا اگر سر جیمی برادر کوچیکش رو آزاد نکرده بود تایووین الان زنده بود . یا اگه سانسا بخاطر سختی هایی که کشیده بود اینقدر پخته نمیشد و فریک نمیزد لیتل فینگر الان وینترفل رو در دست داشت .

من سریال بازی تاج تخت رو بیشتر از این که بخاطر اژدها ها و جلوه های بصریش دوست داشته باشم بخاطر بازی های سیاسی و استراتژی هایی که بین شخصیت ها اتفاق میوفته دوست دارم .

فرضا تو همین قسمت قبلی ( فصل 8 قسمت 3 ) پیروزی ارتش زنده ها به ارتش مردگان تقریبا شبیه یه معجزه بود و اصلا منطقی به نظر نمیومد و داستان رو بیشتر برده بود سمت داستان ابر قهرمانانه

3 پسندیده

بودن ولی الان زیر خاک هستند.

هر دو بخاطر کارهایی که کردند مردند، تمام سیستم فکریشون این سرنوشت و براشون به ارمغان اورد.

این کوتوله خوش صحبت و شوخ و اینقدر اذیت نکنید به اندازه کافی مشکل داره

2 پسندیده

این تصمیم درستی بود به عنوان یک بازیگر تاج و تخت! حرف سرسی واقعا جالبه: «بزار هیولا با هم در بیوفتن و همدیگه رو از بین ببرن» (نقل به مفهوم). بازی وقتی غیرمنصفانه میشه و یکی اژدها داره و شما چیزی برای مقابله ندارین گاهی وقتها باید کثیف بازی کنین! میتونستین بپرسین که چرا در بازی یه ملکه اژدها داره ولی اون یکی نداره؟

3 پسندیده

اتفاقا این کار سرسی به شدت استراتژی به جایی بود .
سرسی خودش هم در قسمت آخر فصل 7 میگه که " بزار هیولا ها همدیگه رو تیکه پاره کنن . ما با هر چیزی که ازشون باقی موند مقابله میکنیم " اینجوری شانس بر تخت موندن سرسی خیلی خیلی بیشتر بود نسبت به این که بخواد کمک کنه به ارتش شمال برای مقابله با شاه شب . اینجوری یا ممکنه بود تو مباره کل ارتشی که داره رو از دست بده و حتی بعد از پیروزی هم مجبور بود تخت آهنین رو به دنی واگذار کنه .

پی نوشت » نمیدونم چرا بعد از نوشتن این مطالب احساس نرد بودن شدیدی بهم دست داد :grin::grin:

3 پسندیده

خب یوسف و حسام عزیز ، من حرفی ندارم که سرسی حرف درستی زد یا نه ولی متاسفانه در عمل چیز دیگه ای اتفاق افتاد.
متاسفانه حساب و کتاب سرسی اشتباه از آب درمیاد چرا دقت نمی کنید که داره تصمیم اشتباه میگیره.
وقتی سرسی هم بره کنار باباش بخوابه بازم میگید استدلال درستی می کرد خب این چه استدلال درستی هست که نتیجه نداده ؟
حالا وقتی قسمت های بعد و می بینم به یاد شما هستم.

2 پسندیده

دقیقا نکات شخصیتیه که دوس دارم ازش رو گفتی! میدونست کجای بازیه و میدونست چقدر و چطور به افراد احترام بزاره و میدونست چه چیزهایی در واقعیت مهمن!!

به مهمانی فری‌ها نگاه کن که شاید بی‌رحمانه به نظر بیاد ولی کسی حماقت استارکها رو نمی‌بینه یا زیر قول زدنشون رو!! قضاوت آدمها به همین شکل میتونه با بزرگ و کوچیک کردن تصویرها تحت تاثیر قرار بگیره!

3 پسندیده

من بدون در نظر گرفتن داستن صرف اون تصمیم در اون موقعیت رو در نظر میگیرم و به نظرم منطقی ترین تصمیم ممکن رو گرفته سرسی . این که این تصمیم از نظر اخلاقی درست نبوده اصلا باهاش کاری ندارم .

من یه total war باز خیلی خوره هستم و هر وقت که بازی تاج و تخت رو میبینم به این فکر میکنم که اگه دقیقا توی بازی total war این اتفاق برای خودم میوفتاد چه تصمیمی میگرفتم .

و در واقع اگه نگاه کنی تصمیم سرسی اینقدرا هم بد نبوده براش .
سرسی قبل از این تصمیم مجبور بود با چهل هزار سوار دوتراکی ، 30 هزار آنسالید و 3 تا اژدها مبارزه کنه به اضافه کلی شمالی خشمگین . ولی الان فقط باید با تعداد خیلی کمی از ارتش دنی به اضافه یه اژدها زخمی مقابله کنه و اگر از من بپرسید میگم که تو دنیای واقعی دنی شانس خیلی خیلی کمی داره تو پیروزی

2 پسندیده

کمی به این دقت کن که عملا در چند جا داستان برای خوشایند افراد عوض شده (فکر میکنم تا فصل ۵ از قبل نوشته شده بود) مثلا در جنگ حرامزاده‌ها، جان اسنو باید به شدت تنبیه میشد!! منتها به دلیل محبوبیتش عملا رمزی بولتون محبوب من هم ناجوانمردانه شکست خورد!!:sob::sneezing_face::sneezing_face:

3 پسندیده