یادگیری زبان انگلیسی با فیلم

سلام میخواستم نظرتون را در مورد یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم زیر بدون بدونم ایا این فیلم میتونه برای افرادی که میخواهند زبان انگلیسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرند مفیده یا نه ؟ و اینکه اگر مفید بهترین روش استفاده از این فیلمها به چه صورتی هستش ؟ اگر مفید نیست چه آموزشی رو برای یادگیری زبان انگلیسی ا پیشنهاد میکنید ؟ فقط بدونید کسی که دامنه ی لغاتش خیلی کمه مثلا 50 تا لغت نه گرامر بلده و نه تلفظ ایا این مجموعه فیلم اموزشی خوبه یا نه ؟

2 پسندیده

فیلم میتونه براتون مفید باشه اما اگر به سطح اینتر مدیت(یعنی هزار کلمه را با معنی یاد گرفته باشید و گرامر) نرسیدید بهتره کلاس های اموزشی گروهی شرکت کنید و در جمع توانایی خودتون رو بسنجید
برای تمرین مدام فیلم ببینید در حوزه کلماتی که یاد گرفتید…و هر چیزی که در یک محیط (مثلا اتاق کار هستید)بکار بگیرید.
اصلا برای شروع زبان از سلف لرنینگ (خودآموزی)شروع نکنید…بیشتر بهتون ضربه میزنه و ممکنه راه رو به اشتباه برید و به جای اینکه بیشتر یاد بگیرد بدتر بشه موضوع براتون.
فیلم به نظر من (نظر شخصیم هست البته)بیشتر به نوع تلفظ ها و لهجه کمک میکنه…
ولی سعی کنید کلاس گروهی شرکت کنید نه خصوصی …

2 پسندیده

ممنونم مشکلم به دلیل مشکل مالی و…نمیتونم به هیج وجه کلاس برم اینجا توضیح دادم هدفم چیه

1 پسندیده

بله متوجه شدم خواهش میکنم :slight_smile:

1 پسندیده

کاملا با نظر شما موافقم. منم پیشنهادم اینه که با کلاس گروهی شروع کنند و بعد از اینکه به سطح متوسط رسیدن و روش صحیح یادگیری زبان رو توی کلاس یادگرفتند ،میتونند به صورت خودخوان ادامه بدن.

اما در مورد مشکل هزینه ی بالای کلاس های زبان،بهتر نیست با اجازه از یکی از اساتید، توی کلاسهایی که توی دانشگاه برگزار میشه شرکت کنید؟ هر چند سبک آموزشی توی کلاسهای دانشگاه 180 درجه با روشی که توی آموزشگاههای زبان تدریس میشه،فرق داره ولی خوبیش اینه که دست کم یه استاد زبان خواهید داشت که میتونه مسیر درست مطالعه رو بهتون نشون بده و بیراهه نرید.

2 پسندیده

ممنونم من خیلی وقته که فارغ التحصیل شدم و دسترسی به دانشگاه هم ندارم اگر هم بخوام به دانشگاه شهر نزدیک برم بابت هزینه ی رفت و امدی که باید بدم برام مقدور نیست .

2 پسندیده

پس از ابتدا باید شروع کنید…بازم احتیاج به کتاب هستش…کتابی که خودتون رو بسنجید و به این سایت که معرفی میکنم میتونید برید و با مقاله هایی که درباره سلف لرنینگ نوشته کارتون رو شروع کنید.


این سایت هم کانال تلگرامی داره و هم اینستاگرام که میتونه برای یادگیرتون بیشتر و بهتر کمک کنه.ولی باید زمان بزارید و انگیزه تون رو بالا ببرید.

1 پسندیده