به نظرم میرسه تست برای فعالیت مجازی افراد موثق هست، مخصوصا که بازی های مجازی رو میسنجید. و نمیشه به راحتی به رفتار در فضای حقیقی تعمیمش داد؛ مگه اینکه موقع تست زدن به جای فکر کردن به مواردی مثل بازیهای انلاین، فعالیتهای حقیقی رو در نظر بگیریم (که خب بعضی سوالا یه کم بی معنا میشه).
توی بازی و اگر براساس روحیات جواب داده باشی، توی شخصیت فردی، دو پارامتر اول به نحوه هدفگذاری فردی مربوط هستن و دو پارامتر بعدی نحوه تعامل با دیگران. توضیح سادهای که توی ذهن دارم اینه:
اچیورها بیشتر روی هدف تمرکز دارن برخلاف اکسپلوررها که به این اهمیت میدن که راههای تازه رو امتحان کنن. توی تعاملها، گریفرها ترجیح میدن که نزارن بقیه بازی رو ببرن برخلاف سویشلایزرها که ترجیح میدن در رقابتی منصفانه شرکت کنن.
فعلا که برعکس بوده خود maker ایده داده بقیه بسازن اسمش اشتباهه به نظرم
به جای maker میزاشتن کف بین یا چشم انداز بین یا هرچیزی که ساختنش توی مغز فقط اتفاق میوفته تا توی عمل. نکاتی که گفته همش همیناس اما اسمش خیلی عملی به نظر میرسه
من هم inventor در اومدم میگه برو سراغ یه maker!! () تصمیم گرفتم که با هوش مصنوعی یه maker بسازم!!! یکی دو خطش ارور میده، آماده شده، به نیازمندان به maker خبر میدم بیاین ور دارین!!
ایییی دست رو دلم نذارید ، این و با هزارتا بدبختی بین شیف کاری ساختم تا به جشنواره 180 ثانیه ای بانگ پاسارگاد برسه . به اون همه اسم توی تیتراژ آخر کار توجه نکنید صفر تا صد کار و وقتی از شرکت می رفتم خونه ساختم تو مدت 40 روز به بیانی دیگه یک کتاب و زیر نور شمع نوشتم به سختی.
ولی نتیجه چی شد ؟؟؟؟ این کار برنده شد
انیمیشن تیغ
زمان مغول بود کل داورهای مسابقه رو می اوردم و اول بهشون می گفتم چرا این برنده شد ؟ بعد هر دلیلی که می اوردند اصلا مهم نبود در نهایت گردنشون و می زدم.
شاید بخاطر این جایزه و برد که کلی جا جایزه گرفته بود و اینا دیدند به انیمیشن گمنام من جایزه بدن خودشون می رند زیر سوال ، ایرانه دیگه همه چیز مهمه جز اون چیزی که باید مهم باشه.