ویژگی‌های یک پیامرسان ایده‌آل چیه؟

من برای ساخت یک پیامرسان منحصر‌به‌فرد، که بتونه با پیامرسان تلگرام و واتساپ رقابت کنه، یک ایده دارم که
دوست دارم اسم این پیامرسان رو «چخبر» بذارم.

:red_circle:۱- قابلیت لایو و همچنین استوری گذاشتن، طوری که در یک صفحه بتوان استوری همه‌ی کسانی که از اون پیامرسان استفاده می‌کنند را (بدون آنکه شماره‌ی تلفن آنها دیده شود) ببینیم.
:orange_circle:۲- قابلیت لایک کردن استوری و کامنت گذاشتن روی آن. استوری که جدیدتر گذاشته شده، بالاتر از بقیه دیده شود.
:yellow_circle:۳- روزانه کسی که لایک بیشتری توسط استوری‌‌اش بدست میاره، به عنوان بهترین استوری روز، در نوار بالا یا یک صفحه جدا، نمایش داده بشه. و همینطور بهترین استوری ماه و سال!
:green_circle:۴- بتوان روبات‌‌چت (متفاوت از روبات تلگرام/مشابه برنامه «River» و «Rebot.me») ساخت، که بتوان به آن آموزش داد که جواب هرجمله‌ای را چه بدهد، و یک صفحه در پیامرسان را به «دنیای روبات‌‌چت‌ها» اختصاص داد، که بتوانیم روبات همه را دیده (روباتی که لغات بیشتری یاد دارد، از بقیه بالاتر باشد) و با هر روباتی که خواستیم بتوانیم چت کنیم. و سازنده‌ی روبات هرزمان آنلاین شد، چت‌های ما را ببیند و بتواند به جمله‌ها پاسخ دهد تا دایره لغات روباتش بیشتر شود.
• میتوان بجای روبات‌چت، چت‌استوری (مشابه برنامه «seen» یا «Kocho») ساخت، که بتوان داستان‌های مصور نوشت که با کلیک کردن روی صفحه، به صفحه‌ی بعدی بره… تا آخر داستان. و یک صفحه مخصوص «دنیای داستان‌ها» باشه که داستانی که تازه‌تر ساخته شده، از بقیه بالاتر باشه، و بتوان داستان‌ها را لایک کرد و کامنت گذاشت، طوری که شماره تلفن‌ها مخفی باشد.
:large_blue_circle:۵- در انتخاب عکس پروفایل، بتوان از گیف استفاده کرد.
:purple_circle:۶- وقتی روی پروفایل یک شخصی کلیک کردیم، بتونیم همه‌ی استوری‌هایی که قبلا گذاشته، و روبات‌چت یا چت‌استوری‌هایی که درست کرده رو ببینیم.
:brown_circle:۷- هر شخص بتونه مواردی مثل سن خودشو، اگر دوست داشت تعیین کنه، و سنش به صورت عدد گوشه‌ی پروفایلش برای همه دیده بشه.
:black_circle:۸- بتوان کلمات را در پیامک برجسته، کج، یا رنگی کرد.
:white_circle:۹- سرعت بالای دانلود و آپلود و روان بودن تایپ و…
:red_circle:۱۰- داشتن محیطی ساده و خلوت با قابلیت دسته‌بندی پیام‌ها و کانال‌ها و انتخاب پوسته‌های متنوع؛ و همچنین داشتن قابلیت حالت شب، وجود استیکر‌های متنوع و متحرک و قابلیت ساخت استیکر رایگان.
:purple_circle:۱۱- تماس صوتی تصویری رایگان و کیفیت بالای آنها.
:green_circle:۱۲- داشتن قابلیت ستاره یا بوکمارک کردن پیام‌ها، یا داشتن دفترچه یادداشت برای ذخیره پیام‌های متنی یا تصویری دلخواه
:large_blue_circle:۱۳- داشتن قابلیت برای کوک کردن پیام‌ها برای فرستادن آنها در روز و زمان مشخص
:orange_circle:۱۴- از همه مهم‌تر رمزگذاری پیام‌ها و داشتن امنیت بالا

:rose:ممنون از توجه‌تون:rose:
نظر شما درباره یه پیامرسان ایده‌آل چیه؟؟

پست و موضوع تکراری: جذاب ترین چیز در یک برنامه پیام رسان چی میتونه باشه؟ - #71 توسط ایزابل