چه‌طوری حضور و فعالیتم در پادپرس رو مدیریت کنم؟

خیلی وقت‌ها پیش میاد که می‌خوام توی پادپرس دنبال پرسش‌های قدیمی‌ای برم که تو ذهنم بوده سر فرصت براشون جواب بنویسم. بین راه چشمم به پرسش‌ها و بحث‌های جدید می‌افته که تا حالا نخوندم و دنبالشون می‌کنم و کلا غرق در موضوعات جدیدی می‌شم و کار قبلی از یادم می‌ره!
پیش‌نهادی دارین برای اینکه بتونم این قضیه رو جوری مدیریت کنم که هم بحث‌های جدیدی که دوست دارم رو بخونم و هم به بحث‌های قدیمی که دوست دارم برسم؟

7 پسندیده

این پرسش عالیه :heart_eyes: ! من هم مدتی دچار مشکل گم شدن در پادپرس بودم، تا اینکه انتخاب کردم! و بعضی سرسراها و اتاق‌ها رو در صفحه تنظیماتم خاموش کردم. این طوری موضوعات تازه‌ی کمتری هر بار در لیست موضوعاتم دیده میشه، و همین باعث میشه بتونم به بعضی موضوعات که پیشتر پیگیرش بودم برسم.

موضوعاتی که پیگیر آن هستم نیز از طریق ابزار پیگیری میکنم. یعنی برای آن به شکل مستقیم نوتیف می‌گیرم. سر فرصت حتما چند اسکرین‌شات در همین پاسخ می‌گذارم تا شفاف‌تر بشه. تا اون موقع پرسش شما هم از بانک استخراج شده :sunglasses:

6 پسندیده

پین کردن موضوعات و خارج کردن اونها از وضعیت پین هم میتونه کمک کنه تا موضوعات مورد نظرتون رو همون موقع که میخونید بزارید دم دست تا سر فرصت پاسخ بدین

5 پسندیده