وقتی خوابت میاد و نباید بخوابی،چکار می کنی؟

جایی هستی که به شدت خوابت میاد، اما نباید بخوابی!
چکار می کنی؟
پ.ن: این سوال یک غیرپادپرسی است.

6 پسندیده

قهوه بخور
اگر هم کار ساز نبود یه مدت صبر کن تا خواب از سرت بپره بعدش دیگه اصلا نمی تونی بخوابی

5 پسندیده

یادم میاد از طرف یک انجمن فرهنگی رفته بودیم مشهد، 2روز اول رو پر انرژی هم کلاس ها رو شرکت میکردیم هم با دوستان بیرون میرفتیم لا به لای این کارها زیارت هم میرفتیم، بعد از 3 روز به دلیل کمبود وقت از خوابمون زدیم و به این روند ادامه میدادیم، جوری شده بود که در 72 ساعت کلا 3 ساعت خوابیده بودم و تو کلاس ها با وجود سطح نسبتا بالای کلاس و غضبب مسئول اردو تو کلاسها چرت میزدیم به طوری که اکثر استراحتمون تو کلاسا بود(تقریبا اکثر بچه ها). اینطور شد ک تو جایی که نباید میخوابیدیم اتفاقا خوابیدیم.
#تجربه

5 پسندیده

بهترین روش شستن دست و صورت است و کمی تفس هواس تازه بعد دوباره به صنف یا سیمینار یا همان مکان مخصوص بروید کمی حال شما بهتر خواهد شد، و اگر برای شب نشینی و درس خواندن چاره جویی میکنید بهتر است یک عدد سیب نوش جان کنید و همچنان شستن صورت را فراموش نکنید این روش خیلی خوب است و یا هم میتوانید قهوه میل کنید، ولی از تجربه دخانیات بپرهیزید چون هستند افرادی که برای تداوی بی خوابی به دخانیات توصیه میکنند.

4 پسندیده

چرا خودش نیومد بپرسه :thinking:

اگر میخوان شب بیدار بمونن کافیه ساعت ۷ شب یه سری به تخت خواب بزنن تا ۱۰ ۱۱ استراحت کنن بعدش که بیدار شدن یه قهوه میل کنن تا صبح راحت بیدار میمونن.
من هر موقع بخوام نخوابم کافیه که وقتی خوابم میاد خودمو مشغول نگه دارم. بعد از چند دقیقه خوابم میپره. وقتی بدن خسته اس حتما بخوابید هیچ چیزی مهم تر از سلامتی نیست و خواب نقش مهمی در سلامتی داره. برنامه زندگی رو جوری تنظیم کنید که خوابتون به مقدار کافی باشه. قرار نیست همه مثل هم زندگی کنن با توجه به شرایط زندگیتون سر ساعات خاصی که خودتون معین میکنید حتما بخوابید :ok_hand:

6 پسندیده