آسان ترین زبان ها براى يادگيرى كدوم ها هستن؟

اگه بخواین 2تا زبان آسان رو انتخاب کنین برای یادگیری چه زبان هایی هستن؟

خودم فکر میکنم تورکی استانبولی برای ما ایرانی ها راحت تر از انگلیسی باشند

بقیه زبان ها برای ما فارسی زبان ها چطور هستند؟

کره ای، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی فرانسوی و…

توی گوگل که سرچ میکنم هر سایت برای تبلیغ ی چیزی گفته به نفع خودش

7 پسندیده

من خودم انگلیسی و ترکی به نظرم اسون میاد. اما میدونم کره ای هم دور از دسترس نیست!

4 پسندیده

من جدیدا خیلی میشنوم که اطرافم کسانی میگن که کره ای بلدن یا دارن یاد میگیرن.
برام جالبه! چجوری با زبون کره ای برخورد داشتید؟ از کجا میدونید راحته؟ منظورتون فقط شنیداری و گفتاریه فقط یا نوشتارش هم هست؟

2 پسندیده

بنظرم صفت آسون یا سخت برای ابزاری که وظیفه انتقال معانی و مفاهیم رو داره بخور نقض غرض باشه.چراکه افراد انسانی سعی داشتند با این ابداع،روابط اجتماعی و گذر از یه اندیشه به اندیشه دیگه رو از طریق تفاهم تسهیل کنند.برای همین عاقلانه نیست که اسباب دشواری هرچه بیشتر برای خودشون دست و پا کنند.ضمنا به این هم باید توجه کرد که مدت زمانی که برای یادگیری زبان در گذشته مدنظر بوده به احتمال زیاد با چیزی که امروز مرسومه متفاوته.وخیلی از امکانات زبانی مثل ایهام،استعاره و مواردی که به ایجاز زبان کمک کرده در طول تاریخ با تکمیل اصول زبانی قوام یافته.
اونچه من تابحال درک کردم این بوده که هرچه ساخت زبان کهنتر و نسبت به تغییرات پیرامونی از جمله تاثیر پذیری از زبانها و غیره،مصونتر بوده باشه یادگیری اون امروزه تلاش بیشتری لازم داره.برای مثال به شخصه تجربه کردم که زبان عبری از لحاظ حروف چینی،واجها و آواهای هرکدوم و رسم الخط درمقایسه با زبانهای متداول امروزی توجه و دقت بیشتری رو میطلبه.چراکه یکی از کهنترین زبانهای دنیاست.بااین حال در برخی قواعد و کلمات با زبان عربی مشابهت داره.(البته این مشابهت نسبت به زبانهای دیگه هم برقرار بود!)
در هرحال معیاری که امکان قضاوت درخصوص اسونی یا سختی یه زبان خارجی رو به کاربران زبانی یه جامعه میده،ارتباطات و مشابهت هایی هست که بین اعضای یک خانواده زبانی وجود داره.مثالش هم زبان فارسی و انگلیسیه که هردو متعلق به خانواده زبانی هند و اروپایی میشند.

3 پسندیده

تا جایی که من میدونم اکثر افراد مواجه اولشون با زبان کره ای از سریال های کره ای هست که خیلی این روزها طرفدار پیدا کرده. من خودم در کلاس انگلیسی کی شاگرد داشتم که کره ای هم یاد میگرفت.
باهاش که صحبت کردم گفت بسیار راحت هست یادگیریش و حتی الفباش که به چشم خیلی سخت میاد. و بیشتر باید لغت یاد بگیری و لغات رو بزاری کنار هم. بعد که خودم یکم رفتم دنبالش دیدم راست میگه. البته که فیلم و سریال ها در یادگرفتن مکالمات محاوره خیلی موثر هست.

2 پسندیده

میگن کره ایی سخته ک

ازبس نظرات مختل دیدم گیج شدم.

1 پسندیده

سخت و آسون بودن هرچیز کاملا یک دیدگاه شخصی هست. به نظرم اگر جدی بهش فکر میکیند ضرری نداره اگر مدت کوتاهی روی یادگیریش تمرکز کنید و در نهایت تصمیم بگیرید که ادامه بدین یا نه. کلا مقوله یادگیری زبان به شدت فردی هست و به خیلی از توانایی های ذاتی افراد و البته امکانات محیطیشون بستگی داره.
پس فکر میکنم تا خودتون اقدام نکنید به نتیجه نخواهید رسید!

2 پسندیده

ببینین مثلا اینو هم میدونن که چینی سخته

من که نمیتونم همه زبان ها رو متحان کنم تا بفهمم کدوم راحت تره

1 پسندیده

خب نظر دیگران هم که داره شما رو گیج میکنه. قرار نیست همه رو امتحان کنین. یادگیری زبان دوم وسوم باید براساس نیاز و اهداف باشه؛ نه سخت و اسونی.

1 پسندیده

برای من که دارم سه زبان انگلیسی (پیشرفته)، فرانسوی (ابتدایی)، کره‌ای (ابتدایی) رو یاد می‌گیرم، به نظرم انگلیسی و کره‌ای واقعاً ساده هستند، مخصوصاً در مقایسه با فرانسوی و یا حتی خود زبان فارسی. شنیدم اسپانیایی هم ساده‌ست.

2 پسندیده

آره زبان کره ای خیلی ساده هست اگر باهاش آشنا بشید میفهمید

2 پسندیده