آیا با فارکس آشنایی دارید؟

سلام ، دوستان اینجا کسی هست بتونه راهنمایی کنه چطور میتونم فارکس یاد بگیرم؟ یا آموزش مجازی باشه ممنون میشم.

1 پسندیده

من در حد کمی آشنایی دارم. تفاوت عمده‌ای که با بازار معمولی تبادل ارز داره، در اینه که با انتخاب خود شما (حد و حدود این رو دقیق نمیدونم) توان معاملاتی چندبرابر پولی که در دست دارین به شما داده میشه (اعتبار اهرمی leverage). این ممکنه از یک لحاظ جذاب باشه، چون اگر درست عمل کنین سود زیادی به دست میارین ولی دقیقا برعکس هم هست: یعنی با درصدی زیان کل پول شما از دست خواهد رفت!

اطلاعات فوق‌العاده قوی‌ی معمولا در سایتهای اصلی در اختیار سرمایه‌گذار قرار داده میشه که برای تحلیلهای تکنیکال و بنیادی باید از اون استفاده کنین تا بتونین تخمین از رفتار ارزها در برابر همدیگه داشته باشین. به همین خاطر اساسا بهتره قبل از ورود به بازار بسیار پرریسکی مثل فارکس با اعتبار اهرمی، در بازار بورس نحوه تحلیل رو یاد بگیرین وگرنه اساسا در درازمدت سرمایه خودتون رو از دست خواهید داد.

1 پسندیده

یه بازار ارزی جهانی است. در کشور ما غیرقانونیه و از طرف خارجیان هم به دلیل تحریمهای مالی_بانکی امکان حضور مستقیم شما و فعالیت در چنین بازاری (اگه در ایران هستید) وجود نداره. میتونید از این کارگزارهای مجازی و غیرقانونی که فعالیت میکنند استفاده کنید که هیچ تضمین خاصی هم ندارند.

1 پسندیده