آیا به نظرتون آزار جنسی صرفا در خفا اتفاق می افته؟

همه درباره آزار جنسی چیزهایی می دونیم، فیلم هایی خوندیم و اخباری شنیدیم. ولی آیا به نظرتون آزار جنسی فقط در خفا می تونه اتفاق بیفته؟ آیا آزار جنسی تنها در خفا و به دور از بقیه قربانی می گیره؟

1 پسندیده

خوب نمی دونم باز کردن موضوع، اینجا در پادپرس، جاش باشه یا نه، ولی چیزی که به ذهنم میرسه، حداقل با عرف جامعه ما و شاید مصادیقی که برای آزار وجود داره، بروز رفتارهای آگاهانه و مجرمانه در این زمینه، مثل سایر جرم ها، تا حد زیادی مخفیانه است. ولی شاید اگر وارد جزییات اخلاق و اصول انسانی بشیم ممکنه ببینیم که به طور ناخودآگاه و آشکار، این مشکل در جامعه قابل مشاهدست.

1 پسندیده

به نظرم خود ماهیت آزار، فارغ از جنسی ذهنی کلامی بصری و یا فیزیکی، چیزیه که میشه هرلحظه و هر کجا چه به صورت خودآگاه و چه ناخودآگاه انجام بشه.

من سوالتون رو کامل متوجه نشدم ولی اگه صرفاً در خفا بودن و یا نبودن ملاک باشه فکر کنم مواردی از تجاوزهایی که در کشور هند رخ داده نشون دهنده اینه که در جمع رخ دادن این آزار هم دور از ذهن نیست.

1 پسندیده

من یه مدت درباره ازار جنسی زیاد مطالعه می کردم چون کلا برخی مطالعاتم رو بخاطر این می کنم که در اینده مادر خوبی برای چه پسر و یا دخترم باشم. در این مطالعات دیدم کسانی رو که می گفتند مثلا ناپدریشون در جمع اون ها رو روی پای خودش می نشوند و یا نوع دیگری لمس می کرد که اینجا خیلی نمیشه بحث رو باز کرد اما دوست دارم نظر جمعی رو دراره این مسئله بدونم من عقیده دارم ازار جنسی حتی روانی هم می تونه باشه تهدید و ترسی که کسی با اون به روان انسان اسیب میزنه و شاید حتی فرد رو در زندگی جنسی اینده اش دچار چالش کنه

3 پسندیده

بعضی نگاه ها خیلی آزاردهنده و تهوع آوره و البته خانم ها خیلی خوب می تونن این نوع نگاه رو تشخیص بدن. اکثر اوقات هم در خفا نیست
البته باید تعریفی از ازار جنسی داشته باشیم و ببینیم این مورد جزء مصادیق این تعریف قرار میگیره یا نه

4 پسندیده