آیا سیستم پادپرس میتونه پاسخ های مناسب را به سوالات بده؟!

اینجا یه سیستم پرسش و پاسخ عمومی شاهدش هستیم. هر چند که امکانش هست که سوالات فنی، حقوقی و … پرسید. اما چالش های مهمی وجود داره که باید بهش توجه کرد.

پادپرس به گونه ای که برای مشارکت بیشتر امتیاز و مشوق هایی رو میده. این موضوع باعث نمیشه که تعداد سوالات و پاسخ های غیر ضروری و یک جورایی اسپم زیاد بشه؟! از طرفی من نوعی، ممکنه در چند موضوع خاص واقعا متخصص باشم اما سیستم با سطح دسترسی های غیرضروری و مشوق هایی که ارائه داده حتی بدم نیاد به سوالاتی که در زمینه علوم زیست شناسی هم هست جواب بدم!

یک سری سامانه های مشابه پادپرس مثل stackoverflow که تخصصی تر عمل میکنند و مطمئنا افرادی که مشارکت دارن انگیزه هایی فراتر از دریافت امتیازات دارن! سایت های ایرانی زیادی در مورد پرسش و پاسخ های تخصصی مثل مشاوره حقوقی، پزشکی و … وجود داره که افراد فعال در اون ها انگیزه های تجاری و برندینگ دارن

اما راه حل چیه که پادپرس دارای اتاق های تخصصی فعال بشه و سطح دسترسی ها هم مدیریت بشه. یک سری ایده هایی دارم. اما نمیدونم واقعا تیم مدیریت دنبال این مسیر هست یا خیر.

دنباله‌ی موضوع های:

5 پسندیده

منظورتون از “پاسخ مناسب” پاسخ های تخصصی هست؟

سلام. تقریبا بله. شاید منظورم اینجوری بیان کنم. آیا برای پرسیدن سوالات تخصصی، مثلا مشاوره حقوقی، مشاوره پزشکی و … پادپرس جای خوبیه برای این کار؟! روی پاسخ به این جواب ها میشه حساب باز کرد؟! آیا میشه کاری کرد که اعتبار پاسخ ها را بالاتر ببریم؟