آیا محصولات تراریخته خطرناک هستند؟

در حال حاضر میتوان محصولاتی را کشت کرد که زودبازده (50 روز) کم مصرف در آب و با مواد غذایی بالا باشد. ولی تا وقتی آبی نداشته باشید هیچ کمکی انتظار نداشته باشید. حالا آب را آنهایی که دارند به 5 تا 6 برابر قیمت می‌فروشند و اجاره هم نمی‌دهند هر چند که آب حرام شود و از بین رود . در حالیکه زمین های خود را غرقابی آبیاری میکنند و حدود 2 ساعت آب فقط در لوله های مسیر از چاه تا زمین هدر میرود . تا وقتی که جهاد بطور واقعی وارد گود نشود مشکلات ما حل نمیشود.

راه حل استفاده از نانو تکنولوزی است در حالی که جهاد کشاورزی کشاورزان را به استفاده از کود شیمایی و بذور تراریخته تشویق میکنند! کود شیمیایی عامل اصلی سرطان است و محصولات تراریخته خود در بطن سرطان زا است.

بحث پادپرس میبایستی بر این موضوع تمرکز کند تا نسل آینده نسل بیماری نباشد.

1 پسندیده

برای بحث باید حوصله و پیگیری داشته باشیم و مستدل حرف بزنیم. میتونید دقیقتر حرفتون رو بزنید؟ مرجعی قابل استناد یا شاهدی بر حرفهاتون دارید؟

1 پسندیده

سلام آقا یوسف
ممنون از سوالتون،

بله میتوان سند و مدرک ارایه کرد . من چندین سال در خارج از کشور زیست شناسی گیاهی رو تدریس کرده ام و همانطور که برای دانشجویان تدریس میکردم برای شما هم نوشتم تا دوستان علاقمند و کنجکاو نسبت به آن موضوع تحقیق کنند.
صد البته شرکت های تجاری فروشنده کود های شیمیایی هیچگاه اعلام نمیکنند که این کود ها سرطان زا هستند ، درست برعکس آنرا تبلیغ کرده و در مورد پاسخ سریع گیاه (رشد، گل دهی ، برگ دهی و میوه دهی) تاکید میکنند.

حالا شما کود ازت گرانول رو در نظر بگیرید. وقتی به گیاه در مزرعه داده شود کلیه قارچ ها وکرم ها و آفات زمینی کشته میشوند! خب این خوب است ولی آبی که ازت را به سفره های زیرزمینی هدایت میکند چه میشود ؟

بله تبدیل میشود به نیترات که خود یک معضل بزرگ برای آب شرب است. اگر کمی سرچ کنید خودتان هم به همین نتایج خواهید رسید :
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3068045/


https://www.breastcancer.org/risk/factors/lawn_chemical

اینها فقط چیزهایی است که نتوانستند مخفی نگه دارند ولی در مورد محصولات تراریخته اوضاع باز هم وخیم تر است !
تراریخته یعنی موجود زنده (اینجا گیاه) که از نطر ژنتیکی تغییر یافته باشد . به عبارت دیگه چنین گیاهانی در طبیعت .جود ندارند !

حالا سرطان چیست ؟

سرطان تغییر ساختار ژنتیکی گروهی از سلولهای بدن که بر خلاف وظیفه اصلی خود ( مثلا انتقال اکسیژن به اعضای بدن یا تنظیم هورمون ها در بدن و … ) دچار تغییرات ژنتیکی شده و نه تنها وظیفه خود را انجام نمی دهند، بلکه دیگر سلولها را تغییر ماهیت میدهد .

حالا شما بچه های پادپرس بروید تحقیق کنید و همینجا پیام بگزارید.