آیا واقعا «آمدن هر کسی در زندگی ما» دلیلی داره؟

خیلی این جمله رو شنیدیم که «هر چیزی دلیلی داره» یا « بودن هر کسی در زندگی شما دلیلی داره» و در نتیجه شما تلاش میکنین نه فقط برای افرادی که هستن، برای افرادی که در لحظه‌ای خاص به زندگی وارد میشن، دنبال دلیل بگردین. آیا واقعا اینطوره؟

9 پسندیده

سوال عجیب و غریب و جالب؟!
آمدن؟ لحظه خاص؟
زندگی پر از آمدن آدماست، و پر از لحظه‌ . . .

3 پسندیده

بله، اومدن هیچ کس در زندگی ما بی دلیل نیست سلسله دلایل و انتخاب های قبلی ما و محیط و شرایطی که خودمون رقم زدیم خواسته و ناخواسته ، خودآگاه و ناخودآگاه در رفت و آمد دیگران تاثیر دارند . هر آدمی سعی دارد مثل خود را جذب کند یا اگر نا آگاهانه باشد از آن تاثیر میپذیرد پس انتخاب میکند که پذیرا باشد یا خیر.

2 پسندیده

اگرم دلیل داشته باشه نباید دنبال دلیلش بگردیم
شاید بعدا قراره بفهمیم چرا یکی اومده تو زندگیمون

1 پسندیده

فکر نمیکنم آمدن هرکسی دلیلی داشته باشه. من در زندگی خودم افرادی آمدند و رفتند و هیچ تاثیری هم نگذاشتند و دلیلی هم برای آمدن و رفتنشان نیست.

1 پسندیده

سوال جالبی پرسیدید. ولی باید بگم که به نظرم ما خودمون معنا میدیم. یک مکانیزم دفاعی در ذهن. مثلا افرادی که در زندگیمون هستن ذهن دوست داره بودنشون معنا بده و دلیل بیاره تا نگه دارشون و یا اگر رفتن، به این شکل رفتن اونا رو توجیه کنه!

1 پسندیده

صددرصد تاثیرگذاره - چراکه هرچیزی برای رسیدن به هدفی خاص خلق شده و همه چیز باید دست به دست هم بدن تا انسان به کمال برسه - حالا ممکنه یکی راه بد رو بره و به کمال نرسه یا دیر برسه یکی هم برعکسش باشه- خیلی سربسته گفتم اما حقیقت چیز دیگه ایه

2 پسندیده