از عشق اولتون چه خبر؟

آیا واقعا به عشق اولتون رسیدین؟
آیا واقعا به عشق اعتقادی دارین؟
آیا به عشقهای مجازی میشه اعتماد کرد؟

8 پسندیده

عشق که نبود، هرمون بود. ازدواج کرده، بچه داره. بچه‌اش هم بامزه‌ست، به نظر شوهر خوبی هم داره.

6 پسندیده

خیر

خیر

خیــــرررر!!

7 پسندیده

الهی درکتون میکنم خیلی سخته

2 پسندیده

معلومه نه ، عشق اول برای تجربه و شناخته.
خب اینجا آشنا نیست برای همین کمی راحت می تونم صحبت کنم ، 7 یا 8 سال پیش ما به دختر خانوی علاقه مند شدیم ، شاید باورت نشه ، برای اینکه دلش و بدست بیارم بهش یک کادو دادم ، حالا کادو چی بود ؟ یک تخم مرغ شانسی که اگر بازش کنی بهت شک برقی وارد می کنه.
من هیکل درشتی دارم ولی خودم جرات نکردم تستش کنم ، دختر بدخت کلا 50 کیلو بود ، چی کشید خدا میدونه. ولی این هدیه کار خودش و کرد.

درکش برای من کمی سخته ولی یه چیزی هایی هست.

چرا که نه ؟ شرط اول صداقته و شرط دوم بت نساختن از طرف مقابل ، فضای مجازی بیشتر برای شروع آشنایی خوبه و بعدش برای شناخت بیشتر باید حضوری بشه و بعدش تبدیل به عشق میشه.

4 پسندیده

پس

پس چرا میگن هیچ عشقی عشق اول نمیشه :thinking::thinking::thinking:

و اینکه شما اگر جای این عشق اول ناکام بودیم چه بلایی سرتون میومد :broken_heart::broken_heart::broken_heart:

2 پسندیده

چون اولین تجربه استفاده از مواد مخدره ، می دونی که هر چی بیشتر مواد بزنی بدن کمتر واکنش نشون میده ، بار اول بیشترین تاثیر و داره. عشق هم مثل مواد مخدر می مونه.

متوجه نشدم

1 پسندیده

اگر خودتون عشق اول یکی بودین و طرف فقط شما رو برای تجربه میخواست چه بلائی سرتون میومد

1 پسندیده

ناراحتی شدید ، گریه و زاری و بعد از مدتی فراموشی.
مثلا اگر دو سال با کسی دوست باشم تقریبا بعد از دو ماه می تونم تاثیر نبودش و فراموش کنم البته این نسبت بستگی به آدمش داره.

۳ ماه دیگه دومین سالگرد ازدواجشه…

نه نرسیدم بهش…

عشق به چه معنا؟ عشق هورمون Oxytocin هست و بیشتر از ۴ سال هم دووم نمی‌آره…

یه مورد دیدم که بدجوری عشق مجازی از هم پاشید…

1 پسندیده

به خاطر این که شما عشق رو با نفر اول کشف و درک می‌کنی و طبیعتا همه‌چیزش برات ماندگار می‌شه…

1 پسندیده

اولا که عشق مجازی و حقیق نداره عشق عشقه
دوما عشق اول و آخر نداره عشق عشقه

ما نیاز به عشق داریم اگه منظورتون فردی هست که بهش رسیدید یا نه اون یه داستان دیگه س. اون فرد در درون شما عشق رو شعله ور کرده عشق از جایی نمیاد از درون خود ماست این تصورات یک کم ساده انگاریه.

عشق یه کلیده به آدم ها نچسبونیمش و ازش لذت ببریم :heart:

1 پسندیده

عشق به نظرم داشتن یک حس ماندگار دو طرفه است. اینهایی که گفته میشه معمولا یک طرفه یا کوتاه مدت هست و ذهن ما فریب اون عکس لحظه ای از حالت های خوب یک دورانی رو میخوره که بهش خوب گذشته مثل آدم چهل ساله ای که میگه یاد دوران ابتدایی بخیر ولی از تنبیهات و مریض شدنهاش و تکالیف طاقت فرسا یادی نمیکنه چون الان فرصت جنب و جوش مثل اون دوران رو نداره ولی اگر دقت کنه الان خیلی بهتره.
در حالی که زندگی مثل یک دوربین فیلمبرداریه و حالت های خوب و بد رو با هم تجربه میکنیم. اگر به فرض به همون عشق اول یا دوم و… هم میرسیدید معلوم نبود این حس با دوام باشه یا نه! اون یا شما بعد از مدتی از هم بدتون بیاد یا نه!
حالا اگه درصد خیلی کمی عشق دو طرفه ای هم داشتید و دوست داشتید به هم برسید ولی فرد مقابل ازدواج کرده یا شرایطش رو نداشته فراموشش کنید و براشون آرزوی موفقیت کنید. آدم های خوب زیاد هستند .

خیر
بله
فوت کرده…البته برای من

عشق اولم مربوط بود به دوره دبیرستان. طرف خودش هرگز متوجه نشد😅. پس بهش نرسیدم. نزدیک یک سال اخیر هم در اینستا بنده رو فالو کردن و همچنان از همه جا بی خبره اما من الان متوجه شدم همون بهتر که به وصال نرسیدم😄.

بله به عشق اعتقاد دارم، البته دید متافیزیکی بهش ندارم. دنیا رو برای آدم تحمل پذیر می کنه.

2 پسندیده

هنوز دارم باهاش صحبت میکنم.
نمیدونم چرا حس میکنم به زودی ولم میکنه میره…
اما خب به خود عشق تا حدی اعتقاد دارم در این معنا که عشق نوعی هماهنگی و هم‌سویی و هم نگرش بودن بالا رو نشون میده. به چنین عشقی که از نیمه گمشده حرف میزنه، تا حد بالایی اعتقاد دارم.

1 پسندیده