از کجا میتونم نمونه سوال آیلتس تهیه کنم؟

از کجا میشه نمونه سوال آیلتس تهیه کرد؟

این نمونه سوال ها چی هستن و با سوال های اصلی فرقی دارن؟ امکان داره از این سوالا تو ازمون اصلی آیلتس بیاد؟

گاهی برای اطمینان از وضعیت خود و کاهش استرس ناشی از آزمون آیلتس داوطلبان نمونه سوال آیلتس را انتخاب میکنند تا با شرایط و نحوه ی آزمون آشنا شوند. نمونه سوالات آزمون دارای دو دسته ی کلی می باشند، دسته ی اول سوالات آزمون های قبلی آیلتس هستند که از طریق کتب و یا وب سایت های مختلفی در دسترس قرار می گیرند. این دسته از نمونه سوالات کاملاً معتبر می باشند. به عبارت دیگر، هیچ گونه دخل و تصرفی در این مجموعه ها صورت نگرفته و به همان شکل اصلی در دسترس هستند.

دسته ی دیگر این نمونه سوالات، سوالات شبیه سازی شده آیلتس هستند. این دسته از سوالات در آزمون های قبلی آیلتس به کار گرفته نشده اند. در حقیقت، در طرح نمونه سوالات ایلتس تلاش شده تا استاندارد آزمون آیلتس رعایت نشده. بسیاری از آزمونهای آزمایشی یا آزمون های ماک آیلتس نیز به همین ترتیب تدوین شده اند. هر کدام از این دو نوع سوالات در جای خود می توانند مفید باشند. نکته ی مهم این است که بایستی به شیوه ای درست به کار گرفته شوند.

بهترین نمونه سوالات آیلتس کدامند؟

کتاب های متعددی در جهت نمونه سوال آیلتس وجوددارد که این نمونه سوالات را میتوانید از طریق کتاب های آیلتس و یا اینترنت به دست بیاورید. به عنوان مثال سری کتاب های Cambridge IELTS این سری کتاب ها در زمره ی معتبر ترین نمونه سوال آیلتس مطرح می شوند. تقریباً همه ی کسانی که قصد شرکت در ازمون آیلتس را دارند با این کتب آشنا بوده و با آنها را تهیه کرده اند، این کتاب در نسخه ی 1 تا 13 در بازار موجود است. هر کدام از این کتب آیلتس دارای چهار سری نمونه سوال آیلتس کامل هستند.