افیلیت مارکتینگ برای فروشگاه‌های موجود را چطور شروع کنم؟

سلام . من محصولی برای فروش ندارم و میخوام در سیستمهای همکاری در فروش (افلیت مارکتینگ) فعالیتم رو شروع کنم سوالم اینه

  1. ایا نیاز به زدن وبسایت هست یا اینستاگرام و تلگرام کافیه؟ و اگر نیاز به سایت هست موضوع و عنوان سایتم چی باشه کلمه کلیدی چی باشه؟

  2. یک محصول رو برای فروش انتخاب کنم یا چند محصول؟

  3. چطور و چگونه میتونم به صورت رایگان برای فروش محصولات تبلیغ کنم؟ چه منابعی برای تبلیغ رایگان وجود دارد؟

5 پسندیده

این سوالی که شما پرسیدی من ۶ ماه پروژه ام بود واقعا نمیشه توی چند خط توضیح داد :thinking: اول از همه سرمایه عظیمی مورد نیاز هست تا بتونید با سیستم های مشابه که در حال حاضر قدرتمند هستند رقابت کنید. وقتی این سرمایه بدست اومد کافیه به من بگید تا بیام و پروژتون رو براتون ببندم و بره برای تجاری سازی. اصل ماجرا توان رقابتی با رقبای این بازار هست.
اگر میخواید از کم شروع کنید و کم کم بزرگش کنید راه خیلی سختی پیش رو دارید و تقریبا یکی دو سال نباید انتظار سودآوری داشته باشید. حتی ضرر هم خواهید کرد.

3 پسندیده

دوست من من نمیخوام یک فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا بزنم من فقط میخوام یه چند تا از محصولات فروشگاههای بزرگ مثل بامیلو و مدیسه و … رو بفروشم و در ازای فروش اونها پورسانت بگیرم همین .

3 پسندیده

خب به نظرت نسبت پولی که در میاری به نسبت زمانی که میزاری ارزش داره؟
وقتی شما میخوای بربری بخری میری سوپر مارکت؟
یا وقتی میخوای شلوار بخری میری کفاشی؟
مشتری در بازار اینترنتی به سختی به سایت های بزرگ اعتماد میکنه دیگه خودت بقیه اش رو تا تهش برو.

اگر دنبال واسطه گری هستی پیشنهاد میکنم با یه وب سایت پر محتوا کارت رو شروع کنی و به جای اینکه برای فروش یه محصول یا چند محصول تلاش کنی، برای بالاتر بردن تعداد کاربرانت تلاش کن و به یکتانت یا شرکت های دیگه فضای تبلیغاتی بده و پول بگیر. اینجوری هم جامعه آماری مال خودته هم یه وب سایت داری هم داری پول در میاری.
من فقط تجربه ام رو که توی این مسیر طی یکی دو سال بدست آوردم بهت میگم.

1 پسندیده