اگه می‌تونستی یه بخش از خونه ت رو از نو بسازی، کجاش رو انتخاب می‌کردی؟

فرض کن برادران اسکات از برنامه خانه های رویایی میومدن تا خونه تو رو بازسازی کنن. و بودجه ت محدود بود و قرار بود فقط یه قسمت خونه دستکاری بشه.

دوست داشتی کدوم قسمت خونه ت یه جور دیگه بود؟ چه مشکلی در این قسمت می‌بینی که دلت میخواد تغییر پیدا کنه؟

به نظرت برادرای اسکات اون قسمت رو چطور بازطراحی می‌کردن؟

نوآوری در تعمیر خانه

2 پسندیده

برنامه خانه های رویایی و برادران اسکات را تاحالا ندیدم و فقط یک بار خواهرم از این برنامه برام تعریف کرد . اگر چنین موقعیتی پیش می امد حیاط خونه را میدادم دستشون تا به سلیقه خودشون انجا را درست کنند .طبیعت انقدر زیباست که همیشه قابلیت این را داره که بازهم زیباتر بشه . به نظرم باغچه و حیاط خونه جایی هست که میشه حداکثر زیبایی را انجا دیدو بیشتر از سایر قسمتها لیاقت استفاده از این موقعیت را داره.چه خوب میشه جایی هم برای گربه ها و کبوترها و کلاغهاو گنجشکها و سایر حیواناتی که توی باغچه حق اب و گل دارند هم فراهم کنند .

3 پسندیده

در حال حاضر اتاقم، که بیشترین وقتم رو اونجا می‌گذرونم.
دلم می‌خواست نور طبیعی خیلی بیشتری داشته‌باشه. در حد استاندارد نور اتاق.
توی اتاقم گل باشه.
با یه سیستم صوتی قوی.

غیر از اون:
دلم می‌خواست پشت پنجره‌م درخت باشه. پرنده‌ها صبح بیان صدام بزنن. گربه‌م جای کافی برا گشتن توی حیاط بزرگ داشته‌باشه.
یه سماور داشته‌باشم و چای شمالی توش دم باشه.

تا همین حد یه تحول خوب دارم :smiley:

4 پسندیده

من خیلی دوست دارم توی خونه ام یه کتابخونه ی مخفی داشته باشم… یه کتابخونه ی بزرگ با قفسه های چوبی تا سقف با کلی کتاب و یه نردبون چوبی واسه ی برداشتن کتاب های قفسه های بالایی… یه میز مطالعه ی بزرگ اون وسط با چراغ مطالعه و گلدون های کاکتوس رنگی رنگی… و یه طرف اون اتاق هم یه پنجره ی خیلی بزرگ رو به یه باغ که توش درخت و چمن و گل داره… من توی اتاقم کتاب بخونم و چایی کنار دستم بخارش بزنه به صورتم و بارون هم بیاد و عصر باشه… این رویایی ترین چیزیه که چندساله توی سرم دارم🍃

5 پسندیده

خب خیلی خوب میشه اگه یه سر بیان سمت ما :heart_eyes:

منم برنامه‌شون رو ندیدم اما حتما خوب بلدن یک فضای کوچیک رو با وسایلی که همه‌اش به نظر ضروریی میاد جوری تغییر بدن که آدم احساس آرامش کنه‌‌‌؛ مثلا:
من تو اتاق و خونه با کمبود دیوار مواجهم دورتادور وسیله‌است یا در و پنجره! احتمالا بعضی وسیله‌ها رو تبدیل به تاشو کنن یا ارتفاعش رو تغییر بدن؛ چرا فضای بالای اتاق و نزدیک سقف بی استفاده است و نزدیک کف اینقدر شلوغ!

مدل باز و بسته شدن درها، هم آسونتر بشه هم کم صدا!

نورپردازی خوب می‌خوام ازشون!

تهویه خوبتر!

جلو شیشه‌ها جای گل و گلدون دربیارن!

رنگ و طرح دیوارا قشنگ بشه!

دسترسی و چیدمان داخل کابینتا مفیدتر بشه!

پوشش دیوارها جوری بشه که سریع ترک برنداره، دیدید حتی تو خونه‌های نوساز ترکهای ناجور پیدا میشه؟

میشه انتقال صدا ار دیوارها و کف و سقف به نزدیک صفر برسه، مثلا رو کف بپری، طبقه پایین حس نکنه؟

خلاصه کلی کار هست براشون؛ حتی یه اتاقم درست کنن عالیه؛ از در که میخوای بیای تو میل بارفیکس، اگه هی باز و بسته‌اش کنی گچ بغل دیوار می‌ریزه، از طرفی نمیشه دایم اونجا باشه چون در بسته نمیشه! از پشت در تخته و تابلو چسبوندم رو دیوار برای کلاسم، یه ذره اونورتر تختخواب و دراور و اون یکی دیوار میز و جاکتابی، بعد یه عالمه در کمد دیواری!
فقط موقع کلاس آنلاین باید ببینید، چقدر انقدر شلوغ میشه! دوتا چراغ مطالعه به جای پروژکتور جاسازی میشن، دراور میشه پایه دوربین سیم سه راهی زیر دست و پا . . . امسال هنوز پخش زنده نرفتم ولی جدیدا یه مهتابی نصب کردم، اوضاع رو کمی بهتر کنه، البته نذاشتم آب تو دل بچه‌ها تکون بخوره، اونا فقط یه صحنه نسبتا مرتب از من و بورد می‌دیدن!

نمی‌دونم برادران اسکات چقدر وسایل رو دور بریزن، ولی حتما تبدیل به بهتر کردن همون وسایل جذابتره!

2 پسندیده