اگه یه بلیط هواپیما مجانی واسه ایران یا خارج بدن کجا دوس داری بری؟

این روزا به دلیل افزایش قیمتا و هزینه های زندگی، تعداد سفرا کم شده ولی خب شاید نشه رفت سفر اما میشه تصورش کرد. یه بلیط هواپیما رایگان داری. کجا دوس داری بری؟

4 پسندیده

احتمالا کشور های عربی یا افغانستان… :joy:

2 پسندیده

سوال جالبیه !
من فقط تصور میکنم چون در واقعیت حاضر و فعلی احتمالش زیر یک درصد هست. تصور میکنم با این بلیط برم یکی از شهرهای آلمان پشت کوه های آلپ (:sweat_smile:) تو یه مزرعه روستایی که امکانات هم داره و متشکل از مردمان هم زبان و هم کیش هم باشه.

3 پسندیده

خیلی دلم می‌خواد برم آلمان. فکر می‌کنم بی‌برنامه بودنم توی ایران حاصل سازگاری با یک فرهنگه که برنامه‌ریزی رو در اولویت خیلی پایینی قرار داده. تصور این که در آلمان خرید بلیط‌ها چند روز زودتر باعث می‌شه بلیط ارزون‌تر باشه برام خیلی شگفت‌انگیزه. این دقیقا برعکس ایران هست. هر چیزی رو برای امروز بخری ارزون‌تر می‌شه. مثلا بلیط اتوبوس و هواپیمای لحظه آخری. برای من برنامه‌ریزی کردن یک چیز رویایی هست و معمولا برنامه‌ریزی نمی‌کنم. دلم می‌خواد بدونم توی آلمان چه خبره که اینقدر همه در حال برنامه‌ریزی هستن. فکر می‌کنم برنامه‌ریزی توی ایران مثل مرگ می‌مونه. عاشق زبون آلمانی هستم. بر خلاف اینکه می‌گن خیلی زبون خشنیه، فکر می‌کنم خیلی زبونل لطیف و آرومیه. در کل دلم می‌خواد بفهمم توی این کشور که مثل طلا سالیان سال هست که داره می‌درخشه چه خبره. :de:

1 پسندیده