با ایمیل های خوانده شده چکار میکنید؟

چند روز پیش بود که به صورت اتفاقی یکی از دوستان لیست ایمیل های داخل اینباکس م دید و با تعجب پرسید: بنیامین این همه ایمیل اینجا چکار میکنه!!! جالب اینجا بود که تقریبا ایمیل خوانده نشده نداشتم و همه شون خوانده شده بود. برای همین با تعجب پرسیدم چطور؟!!
برکشت گفت بعد از خواندن ایمیل، اگر بهش نیازی نداری از اینباکس حذفش کن. اگر نیازش داری، آرشیوش کن!‌ اینباکس باید همیشه خالی باشه!

الان این خوره افتاده تو جونم که همیشه اینباکس م خالی باشه. شما با ایمیل های خوانده شده تون چکار میکنید؟!

1 پسندیده

از اونجایی که ایمیل های زیادی دریافت نمیکنم میذارم بمونن

2 پسندیده

اطلاعات مهمی از طریق ایمیل دریافت نمیکنم در نتیجه بعد از مدتی ایمیلهای دریافتی رو پاک میکنم اما اگه لازم باشه ایمیلی رو نگه دارم ، همانطور که دوست شما گفتند آرشیو کردنش کار خوبیه. البته چنین باوری ندارم که حتما اینباکس باید خالی باشه.

1 پسندیده

با دوستتون موافقم.
من ایمیل‌هایی که باهاشون کاری ندارم رو آرشیو می‌کنم و سعی می‌کنم صندوق پیام‌هام رو خالی نگه دارم.
یه مزیتی که داره اینه که گفتگو‌هایی که باز هستند و منتظر جواب طرف مقابل هستید یا میخواید در آینده نزدیک بهشون مراجعه کنید رو نگه می‌دارید و همیشه جلوی چشمتون هستند.

1 پسندیده

کاش یک نفر میومد یک دستی روی دسکتاپ و ایمیلم می کشید :smile:به شدت شلوغه

در مورد گوگل این مشکل رو داشتم چون اکانتهای زیادی به اون وصله و مثلا ایمیلهای زیادی از پادپرس میاد (چون معمولا در پادپرس حضور دارم نیازی ندارم بخونم)، به همین خاطر بعضی وقتها ایمیلهای ارتباطی که نیاز به توجه دارن گم میشدن.
یک راه قدیمی، ستاره‌دار کردن اونها بود ولی ظاهرا گوگل اخیرا به طرز هوشمندانه‌ای میفهمه که یک ایمیل حاوی بحث هست (چیز عجیبی نیست چون به تکرار ایمیل بین من و طرف مقابل رد وبدل شده)، جالبه که بعد از دو-سه روز یک پیغام میاره که «این ایمیل رو جواب ندادی، نمیخوای جواب بدی؟» (به انگلیسی البته). این نکته جالبیه که نیاز به تروتمیز کردن رو تا حدی از بین برده!

مدیریت ایمیل ها در اپلیکیشن جدید ایمیل خیلی راحت شده و با تنظیمات سویپ، خیلی راحت میتونی بهش بفهمونی که اگر به سمت راست سویپ کردی مثلا پاک بشه و اگر بهسمت چپ سویپ کردی آرشیو بشه. یکبار که اینباکس ترتمیز کنی برای همیشه راحت میشی و دیگه وقت زیادی نمی گیره. من که معتادش شدم رفت. خیلی حال میده.

یه تودو برای اول صبح فردات بزار و یکساعته کل دسکتاپ و ایمیلت سرسامان بده.

1 پسندیده