برای رسیدن به هدفت کدوم عادت‌هات رو حاضری تغییر بدی؟

گاهی وقتها لازمه که برای رسیدن به هدف باید تغییر در خودت و روند زندگی ایجاد کنی. این تغییرات خیلی وقتها بسیار سخته. برای رسیدن به هدف هات، کدام عادت هات رو حاضری بذاری کنار؟

ساده‌ترین تغییری که خودم داشتم، کنار گذاشتنِ دوری از ابزارهای ارتباطی پیشرفته بوده، از گوشی تلفن همراه گرفته تا حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مختلف.

هدف

8 پسندیده

من سعی میکنم دوتا عادتی رو که دارم تغییر بدم.
یکی اینکه این وسایل ارتباطی و موبایل و شبکه‌های اجتماعی هم گاها وقت زیادی از من میگیره. میخوام ده دقیقه چک کنم میبینم 2ساعت گذشته!! البته اخیرا خیلی کمترش کردم و حتی مدت یک هفته گوشیم رو یه گوشه پرت کردم ولی هنوز نتونستم بر این عادت غلبه کنم.

یکی دیگه اینکه صبح‌های زود نمیتونم بیدار بشم! به عبارتی میخوام سحرخیز بشم ولی نمیشه!! من هیچ مشکلی ندارم که از شب تا صبح بیدار باشم و کارم رو انجام بدم ولی نمیتونم به خودم بگم خب ساعت 11 شب میخوابم که صبح از ساعت 4-5 بیدار بشم تا کارم رو انجام بدم. اسیر رختخواب بشم دیگه به راحتی نمیتونم از اسارتش خارج بشم :grin: البته در این مورد اخیرا دارم به این نتیجه میرسم شاید از نظر ماهیت ژنتیکیم همینجوریه و من به جای تمرکز روی صبح زود ، بهتره روی همین کار در شب تمرکز کنم و کار امروز رو به صبح فردا محول نکنم!!

5 پسندیده

قراره امروز ، یعنی دوشنبه بعد از اینکه تکلیف سرسی (با نی نی تو شکمش) و @yousef و @hesam_fardad مشخص شد بلافاصله تکلیف خودم و مشخص کنم .
خیلی برای هدفگذاری جدیدی مشتاقم چون با هدف گذاری جدید 40 روز آینده و با هدف سپری می کنم.

عادتی که قراره تغییر کنه میزان استفاده از اینترنت هست ، حداکثر می رسونمش به روزی 10 دقیقه . انتظار میره با نبود اینترنت خواب بهتر در نتیجه روزه بهتری و داشته باشم و بهتر بتونم روی هدفی که می ذارم متمرکز بشم.

5 پسندیده