برای ساخت سوله مرغداری ارزان چه پیشنهادی دارید؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، محل نگهداری و پرورش مرغ نیز دستخوش تغییر و تحول شده و نیازمند رعایت اصول قواعد خاصی است. همچنین پرورش مرغ در جایی به غیر از سوله مخصوص غیر ممکن است. سوله مرغداری باید هم از نظر بهداشتی مورد تایید وزارت بهداشت باشد و هم از نظر هزینه برای کارفرما منطقی و معقول باشد.

سوله مرغداری باتوجه به نوع کاربری آن، از لحاظ ابعاد، متریال، شکل ظاهری و پوشش سقف و دیوار با سایر سوله‌ها متفاوت است. بنابراین ساخت سوله مرغداری را باید به افراد متخصص در این زمینه بسپارید تا با رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و پیشنهاد متریالی مناسب با حداقل هزینه، حداکثر بهره وری را داشته باشید.
با تغییر و تحول در روش‌های ساخت و ساز و با توجه به موارد ذکر شده، ساندویچ‌پانل‌ها بهترین و جدیدترین مصالح برای ساخت انواع سوله به شمار می‌روند. ساندویچ پانل سوله علاوه بر اینکه در بهبود عملکرد سوله نقش بسزایی دارد، مزایای دیگری را موجب می‌شود که به شرح زیر می‌باشد:

  • همانطور که می‌دانید در ساخت سوله مرغداری، رعایت بهداشت، کاهش آمار تلفات و سود و بازدهی بالا اهمیت بسیاری دارد که استفاده از انواع ساندویچ پانل، محیطی کاملا ایزوله و به دور از هرگونه آلودگی را به همراه دارد.
  • با استفاده از ساندویچ پنل، شستشو و تمیز نمودن دیوارهای سوله راحت تر انجام می‌شود.
  • مورد دیگری که در مرغداری اهمیت دارد، ثابت نگه داشتن دما و رطوبت است که تحقق این امر با ساخت سوله مرغداری با ساندویچ پانل با کمترین هزینه امکانپذیر می‎‌باشد.