برای مدیریت حسابداری رستوران چه راهی پیشنهاد میدهید؟

سلام. برای مدیریت حسابداری یک رستوران چه راهیی رو پیشنهاد میکنید؟
پوز فروشگاهی بخریم با نرم افزار رستورانی؟
یا مثلا لپتاپ بذاریم؟
نرم افزار رو از شرکت های مطرحی مثل هلو و باران و سپیدز بخریم یا از همین رایگان های موجود در اینترنت استفاده کنیم؟
اگه کسی تجربه ای در این زمینه داره خوشحال میشم راهنمایی کنید.

1 پسندیده

بهتره از نرم‌افزار استفاده کنید. به گستردگی کار ربط داره ولی این نرم‌افزارهای رایگان خیلی خوب نیستند تا برای یک بیزینس استفاده بشن. بهتره نرم افزارها رو تهیه کنید اینجوری در راه‌اندازی ، آموزش و مسائل و مشکلات فنی _ سیستمی میتونید از متخصصان این شرکتها استفاده کنید.
با سپیدز کار نکردم و نمیدونم چجوری چون اختصاصی رستورانها و فست‌فودی‌هاست احتمالا سریع‌تر به کار این مشاغل بیاد. هالو/هلو یا باران عمومی هستند و میشه با هرمدل کسبی تطبیقش داد.
بهترین حالت اینکه دستگاه پوز رو به یک سیستم کامپیوتری متصل کنید. pc-pos بهش میگن و برخی شرکتها این کار رو انجام میدن. اینجا شما یک کامپیوتر داره که روی اون نرم‌افزار فعاله و بعد هر تراکنش با دستگاه پوز اطلاعات مستقیم وارد این سیستم میشن و کار خیلی سریع و راحت‌تره.
فردی هم که پشت باجه قرار بشینه با کمی آموزش میتونه کار رو یادبگیره. بیشتر باید با محیط و برخی فرآیندها آشنا بشه والا بیشتر کار این نرم‌افزارها اتوماتیک‌وار انجام میشه.

البته بستگی به کار شما داره ، میتونید از این نرم‌افزارها هم استفاده نکنید و خودتون سنتی‌طور کارهای مالی رو رصد کنید ، یه دستگاه پوز و دیگر هیچ.

2 پسندیده

خیلی ممنون از پاسخ کامل و خوب تون.

من هم توی این مدت بررسی هایی کردم. ما چون توی مشهد هستیم. با شرکت باران آشنا شدم. باران مثل سپیدز یه نرم افزار اختصاصی برای رستوران ها زده و قابلیت های خاصی بهش اضافه کرده مثل مدیریت پیک ها و منوی غذا و امکان رزرو میز و مدیریت سالن و … .

نکته شما هم خوب بود و باران هم این مورد رو ساپورت میکنه که نرم افزار رستورانی رو وصل کنیم به لپتاپ یا POS.

بازم ممنونم از راهنمایی تون.

1 پسندیده

بهترین کار اینه که یه فرد متخصص پیدا کنید که راه اندازی و نظارت داشته باشه

سلام وقتتون بخیر
من بهتون نرم افزار حسابداری رستوران محک رو پیشنهاد میکنم که تمام امکانات برای مدیریت یک رستوران مثل امکان مدیریت پیک، پنل رستورانی، امکان نوبتدهی، شیفت بندی، بستن صندوق، مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل، منو، اتصال به دستگاه کارتخوان، امکان ایجاد اشتراک، هشدار کمبود مواد اولیه، امکان رزرو میز و … را دارا می‌باشد.

این نرم افزار رو میتونید از فروشگاه محک شاپز تهیه کنید. لینکشو پایین میزارم کلیک کنید: