برای کسی که ایده داره ولی پشتوانه مالی نداره، چه پیشنهادی دارید؟

سلام
من میخوام استارتاپ راه بندازم ولی توی شهرستانم توی شهرستان ما هم کسی به استارتاپ اهمیت نمیده. مشکل اینجاست که فقط ایده دارم کسی توی تهران ندارم که پیشش بمونم. اگه یه جایی بود مثل خونه که هم بشه دفتر کار و هم خونه مثل مثلا خونه آپارتمانی خیلی عالی بود. ولی پول برای رهنم ندارم.
نظر شما چیه؟ چیکار باید کرد؟

4 پسندیده

ایدت چیه؟
اگه خواستی پیام خصوصی ارسال کن تا کمکت کنم.

3 پسندیده

شما میتونید از روش های :
وام های کارآفرینی
پذیرش در شتابدهنده ها
پیدا کردن سرمایه گذار حقیقی
جذب سرمایه با استفاده از ارز های دیجیتال
اقدام به جذب سرمایه کنید. اینها بهترین روش هایی بود که به ذهنم میرسید. همه این موارد بسیار کم هزینه هستند و بیشتر به طرح و ایده شما بستگی دارند.
این رو هم درنظر داشته باشید که سرمایه گذار دنبال یک ایده خوب نیست، اون یک کار پرسود و آینده دار میخواد. همینطور داشتن دانش کافی لازم و یا وجود یک نشخه آزمایشی از طرح میتونه در جذب سرمایه بسیار تاثیر گذار باشه.
باید مشخص باشه که کسب و کار شما چقدر سرمایه گذاری نیاز داره، نرخ بازگشتش به چه صورت هست و ارزش های طرح چه مواردی هستند و همینطور اطلاعات بیشتر…
بسته به ویژگی های طرح باید بهترین روش رو انتخاب کرده و اقدام کنید

5 پسندیده

شما میتوانید با وام گرفتن از بانک ها این مشکل را حل کنید، اگر شما به خود باور دارید که میتوانید از ایده تان درآمد خوبی داشته باشید پس این کار را انجام دهید ازپول وام یک جایی را رهن نموده و نیز میتونید دفتر کاری تان را هم در آن مکان ایجاد کنید و وام را نیز به طور اقساط بپردازید.

3 پسندیده

جذب سرمایه از طریق ارز های دیجیتال فوق العاده است. ممنون که گفتید. فکر کنم این بهترین راه باشه.

3 پسندیده

یعنی چه جوری؟ لطفا بیشتر توضیح بدید!