برای یه دانشجوی پزشکی چه کاری خوبه؟

تو این شرایط اقتصادی و این گرونی ها همه به فکر کارن. ولی برای کسی که داره تحصیل میکنه شرایط یکم سخت تره. میشه از دوستان کسی کمک کنه که چه کاری براى يه دانشجوى پزشكى بهتره؟

تدریس خصوصی به دانشجویان و دانش آموزان(زیست و شیمی، زبان) دستیار تحقیقاتی، منشی گری برای یک پزشک. تا جایی که میدونم پزشکی رشته سختیه اگر کار در زمینه پزشکی پیدا نکردی دست کم سراغ کاری برو که از نظر ذهنی خیلی درگیرت نکنه تا بتونی بهتر به درسهات برسی.

4 پسندیده

ممنون از نظرت :slightly_smiling_face:

1 پسندیده

سلام دوست عزیز
خیلی نظره خوبی بود. تشکر از لطفت.
ولی همه این پیشنهادات خیلی وقت گیرن. کل روز ادمو میگیرن. تازه درگیری ذهنی زیادی داره.
اگه پیشنهاد دیگه ای داری بهم بدی ممنون میشم.

2 پسندیده

پیشنهاد دیگه ای ندارم برای کار. بهترین کار اینکه از سال بالایی ها بپرسی. قطعا خیلی از آنها این شرایط رو داشتند.

ممنونم دوست عزیز :smiley:

1 پسندیده

یه دانشجو که هنوز زندگیش هزینه های زیادی نداره و یا بهتر بگم اکثر هزینه ها رو وزارت علوم پوشش میده (البته در سیستم های دولتی و غیرآزاد)، چه بهتر که دنبال کار با درامد مجهول برای آینده ش باشه. یعنی کارهایی که حتی وقتی شما دیگه کاری نمیکنی، برات درامدزایی میکنه. مثال های ساده از درامد مجهول ایجاد یه پست یوتیوب پرطرفدار، ساخت یه اپلیکیشن ساده، نوشتن یا ترجمه کردنِ یه کتاب و یا البته رایج‌ترینش اجاره دادنِ خونه :wink: هست.

چنین کارهایی ممکنه درامد به هزینه ی چندان بالایی در زمانِ اکنون نداشته باشه و نقطه سر به سرش دیر برسه. منتها چند تا خوبی داره:

  • افزایش مهارت با خودش به همراه داره،
  • حالت تفریح هست تا کار،
  • زمان انجام کار کاملا دست خود دانشجو هست و میتونه شب‌ها به کار بپردازه،
  • و هم در بلندمدت بدون اینکه نیازی باشه فرد کاری بکنه، درامد میاره.
5 پسندیده

. چهار ویژگی که گفتی خیلی خوبند. برم دنبال یه کار جدید :smile::+1::green_heart:

2 پسندیده

بنظرم همین سرمایه گذاری که داره برای آیندش میکنه بهترین کاره اینکه بخواد متخصص بشه و در مورد شغل ایندش بهترین باشه این خودش بزرگترین سرمایه گذاری یک دانشجو پزشکی هست خصوصا با سختی و حجم زیاد دروسشون عملا کار سنگینی بخواد انجام بده تو این سن فقط باعث فرسودگی خودش میشه مگر کار های سبکی مثل مشاوره برای بچه های تجربی و رفع اشکال آنلاین اونم قطعا برای قبل فیزیوپات

1 پسندیده

مقاله خلاصه و عالی ای بود :smiling_face_with_three_hearts:

بهترین کارایی که میتونی انجام بدی مشاوره اس‌… مشاور تحصیلی بشی یا اینکه تو دانشکده خودتون منتور بشی…
تدریس خصوصی هم میتونی انجام بدی…
کارای دانشجویی هم خوبه انجام بدی… درآمدش خیلی کمه ولی از هیچی بهتره…
میتونی اصول مقاله نویسی رو یاد بگیری و کارهای تحقیقاتی انجام بدی… مثلا برای بقیه بچه ها پروپوزال بنویسی که اینم درآمدش به نسبت خوبه…
اگه بتونی با یکی از اتندها صحبت کنی و عصرها منشی باشی هم خیلی خوبه ولی خب یه خورده اذیت کنندس و ممکنه نتونی به درسات برسی…

سلام.فعالیت در حوزه ارز دیجیتال برای هر دانشجویی بخصوص دانشجوی پزشکی یک مائده هست نه فقط یک درآمد.خیلی نیاز به آموزش بالایی هم ندارین.البته برای اینکه ریسکتون بیاد پایین توصیه میشه در یکی از صرافی های داخلی فعالیت کنید.اگر مقداری پس انداز دارین مثلا در حد 10 میلیون تومن ماهیانه میتونید بدون هیچ دردسری و کاملا شرعی و قانونی مبلغی حدود 500 هزار تومن کسب درآمد کنید.البته این کمترینش هس.و گرنه با افزایش خود ارزتون و نیز با افزودن سیستم سود مرکب این میزان قابل افزایش هست.ولی فعلا برای ماه اول همون حدود 500 تومن با 10 میلیون تومن برای دانشجوی پزشکی اگر ایده آل نباشه بد هم نیس.چون هیچ ریسکی نداره .و به هیچ کسی نیاز ندارین با همون گوشی یا کامپیوتری که در دست دارین به سادگی امکان پذیره.وقت هم لازم نداره.چون کاری که بخواد وقت دانشجوی پزشکی رو بگیره هر چقدر هم درامد خوبی داشته باشه به خاطر وقت گیر بودن شاید جذاب نباشه.
نکته بسیار مهمی که در این نوع فعالیت وجود داره اینه که خیلی موارد در بحث اجاره مسکن و مغازه و اینها غالبا موجر دوست داره بیشتر اجاره بگیره و از مبلغ رهن کم کنه.در صورتیکه مستاجر اکثرا دوس داره از اجاره کم کنه و به رهن اضافه کنه.فعالیت در این حوزه برای این مورد هم راه کار بسیار خوبی به نظر میرسه.چون بانک ها در قبال سپرده های مردم سود آنچنانی نمیدهند که مردم بتونن با سپرده گذاری از عهده اجاره مسکن بر بیان.

1 پسندیده