بهترین تبلیغ با کمترین هزینه واسه یه جنس جدید چی میتونه باشه؟

من یه کار و کاسبی جدید راه انداختم. خیلی هم به این فکر میکنم که گسترشش بدم و بعد از ارسال محصول به کل ایران بتونم اونو صادر هم بکنم. محصولم هم یه نوع خوراکیه
به نظرتون چه جوری میشه با کمترین هزینه بیشترین و با کیفیت ترین تبلیغات رو داشت؟ جوری که خیلی ها با این محصول آشنا بشن؟

3 پسندیده

سوالتون خیلی کلی مطرح شده.
شما یا میخوای جنس خودتون رو خوب مطرح کنی یا اینکه می خوای مخاطب جذب کنی؟
وقتی بدون توجه به انگیزه ی مخاطب صرفا می خوای کیفیت و درجه یک بودن کالای خودت رو عرضه کنی پیشنهاد من اینه بری سراغ تمایزات محصولات با نمونه های مشابه.
و اگر نه می خوای مخاطب رو جذب کنی مستقیم قلب اونا رو نشانه بگیر.

4 پسندیده

سلام،

بنظرم کانال ایده آل برای معرفی برای هر محصول جدیدی (مخصوصا برای دریافت بازخورد و اصلاح محصول) اینه که ببینی مخاطبت کجا میگرده؟ تو هم خودتو ببری توی همون فضا و سعی کنی لابلای روز مرگی‌هاش خودتو معرفی کنی.
مثلا من که کسب و کارم فروش عمده لباس هست میدونم که مشتری های بالقوه من خانم‌های خانه دار شهرستانی هستن که میتونن با خرید از من و فروش جنسها بین دوست و آشنا کسب درآمد بکنن، خیلیاشون دارن توی جاهایی مثل اینستاگرام روزهاشون رو میگذرونن، پس شروع معرفی محصولم رو از توی اینستا پیش می‌برم تا بتونم سریع محصولم رو به مخاطب‌هام معرفی کنم،
خدا رو شکر اینستا رایگانه و با یکم خلاقیت و وقت گذاشتن و پیگیری و دلسوزی برای مشتری میشه به یه کانال خوب بازاریابی و درنهایت فروش کالات تبدیل کنی.

یه چیزی که خیلی توی کشوری مثل امریکا جا افتاده ولی توی ایران دست کم گرفته شده فروش در به در منازل هست، چیزی که برای کسب و کارهایی که مثل شما بدون هیچ هزینه محسوسی میتونید مشتریان اولیه‌تون رو پیدا کنید.

1 پسندیده