بهترین سایت ها برای رزرو هتل در دنیا

تا حالا به این موضوع فکر کردین اگه بخواین یه سفر خارجی برین ، شبو کجا می خواین بخوابین. البته اگه با تور برین که هتلتون از قبل مشخصه ولی برای کسی که می خواد خودش تنهایی بره سفر، ممکنه پیدا کردن هتل تو یه کشور غریبه سخت باشه.
image

امروز چنتا از بهترین سایتای رزرو هتل خارجی رو براتون معرفی می کنیم شاید یه روزی بدردتون بخوره
Orbitz.com

این سایت چند کاره است و می تونید علاوه بر رزرو هتل ، داخلش بلیط هواپیما و حتی ماشین هم کرایه کنین. پرداخت هزینه ها رو هم می تونید از طریق کارت های اعتباری انجام بدید.

Expedia.com

یکی از معروف ترین سایت ها رزور هتل اکسپدیاس. افراد زیادی از سرار دنیا برای سفرای تفریحیشون از این سایت هتل رزرو می کنن. پرداخت هزینه ی رزرو هم دو جور برای شما ممکنه: هم میتونید آنلاین پرداخت کنید و هم می تونید گزینه پرداخت در هتل رو بزنید و معد شید که اونجا نقدی هزینه رو میدین.

Booking.com

خوبی سایت بوکینگ اینه که می تونید با فیلترای جذابی که این سایت بهتون میده ، بازه قیمتی، فاصله از دریا و کلی شرایط مختلف رو برای هتل مورد نظرتون اعمال کنید تا بهترین گزینه رو براتون پیدا کنه.
image

Respina24.ir

تو سایتای داخلی هم بهترین مرجع برای رزور هتل خارجی و داخلی رسپینا هستش. تو این سایت می تونید هتلای خارج کشور مثل ترکیه، ارمنستان و حتی آلمان رو رزور کنید و هزینشو ریالی پرداخت کنید.

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه

2 پسندیده

به به زیبا بود خیلی درست

1 پسندیده

ممنون قناری امیدوارم ی روز بری مالزی