به رادیوهای داخلی گوش می‌دی؟ کدوم یکی؟ چه وقتایی؟

به کدوم یکی از رادیوهای داخلی گوش می‌دی؟ چرا این رادیو رو انتخاب کردی؟ و معمولا چه زمان‌هایی گوش می‌دی؟

5 پسندیده

رادیو آوا.
چون یه روز یک خواننده ای که طرفدارش هستم مهمانشون بود.
وقتی دلم یه صدای جدید میخواد گوش میکنم
شما خودت به کدوم رادیو گوش میدی؟

4 پسندیده

آره. رادیوی خوبیه. وقتی که سرباز بودیم، تنها منبع موسیقی آسایشگاه بود و صبح تا شب پخش می‌شد. همیشه ساعت ۵:۳۰ ارشد آسایشگاه رادیو آوا رو روشن می‌کرد. یادشون بخیر هم‌خدمتی‌های گلم.

من رادیو اقتصاد (98Mhz) رو دوست دارم. چون در روزهای عادی، اطلاعات ارزشمندی ارائه می‌ده. البته روزهایی که مناسک خاصی وجود داشته‌باشه، متأسفانه ارائه اطلاعات رو تقریبا کنسل می‌کنه و به اون مناسک خاص می‌پردازه.
هر از گاهی حرص می‌خورم از دستش و رهاش می‌کنم. و دوباره بعد از چند روز به سراغش می‌رم.
بهش پیامک هم می‌دم، اما چند بار پیامک انتقادی فرستادم براشون، و پیام‌هام رو نمی‌خونن.

3 پسندیده

من اصولا توی ماشین رادیو گوش میدم و کاملا تصادفی!!! هیچ دقتی هم نمیکنم به برنامه و محتوا فقط همین که شنیدن صدای اون باعث میشه پشت فرمون با خودم حرف نزنم کافیه!

5 پسندیده

خیر

من فقط پادکست و کتاب صوتی گوش میدم

3 پسندیده

برای من در تاریکی و دلگیری شب های تهران شنیدن بخش شبانگاهی رادیو پیام دلپذیر است، خصوصا اگر در ماشین باشم. تابستان ها پنجره را تا تَه پایین می زنم، نسیمی نه چندان خنک به صورتم می زند، دانمارک درونم را بیدار می کند و مست شادی غیرمترقبه ای می شوم! آنقدر آرام می رانم تا برنامه حداقل به نیمه برسد و اگر آن شب، نوبتِ اجرای گویندگان مورد علاقه ام (محمد صالح علا،دکتر کاکاوند و پیشتر حسین آهی) باشد، وقتی به خانه می رسم آنقدر صبر می کنم تا آگهی بازرگانی یا اخبار شروع شود، بعد با سرعت برق و باد(!) به خانه می روم و پیش از هر کاری رادیو دستی قدیمی ام را روشن می کنم.
البته این روزها دیگر به خاطر کرونا، چنین دلخوشی ندارم!

5 پسندیده

رادیو وقتی تو ماشینم گوش میدم اونم اتفاقی ولی بیشتر ایران و رادیو فرهنگ و رادیو پیام…

3 پسندیده