به مدل دیگه ازش فکر کردی؟

همه شما کاملا به ساختار و نحوه کار در پادپرس آشنا هستید.
سوال طرح میکنید و نظرات و پاسخ دیگران رو رصد می کنید.
سوال من اینه که تا بحال به نحوه ورود و ارائه متفاوت در این فضا فکر کردید؟ شما چیکار میکنید که سوالتون متمایز بشه و نظر دیگران رو جلب کنه تا مشارکت کنند؟
در این مسیر آیا متوجه برخی محدودیت ها از جانب خود پادپرس شدین که اجازه نمیده خلاقیت توسعه پیدا کنه؟ (من متوجه شدم)!

4 پسندیده

من متاسفانه هنوز با خودم درگیرم چه طور یه سوال خوب طرح کنم و بیشتر درحال تمرین کردنم تا اینکه بخوام خلاقیتمو نشون بدم… ولی این محدودیته واقعا حس میشه… خیلی از کسانی رو که سوالای عالی طرح میکنن واقعا دستشون بستس و این رو من مخاطب متوجه میشم… یه جورایی آدم نمیتونه کاملا اون طور فعالیت کنه که میخواد

کاملا با یان موضوع موافقم!

1 پسندیده

من سبک شما در سوال پرسیدن رو دوست دارم؛ خلاقانه است. درواقع بخشی از سوال رو تیتر می‌کنید و باعث جذب مخاطب می‌شوید. به نظرم وقتی تیتر سوال کوتاه و مرتبط با سوال هست و درعین حال سوال رو لو نمیده خیلی مخاطب رو به سمت خودش جذب می‌کنه.

2 پسندیده

تجربه‌ای که در تیم و بررسی روشهای مختلف داشتم اینه که اساسا محدودیتها مشکل نیستن بلکه وقتی کاری خوب پیش نمیره، اون محدودیت به شکلی، به عنوان دلیل پیش نرفتن کار در ذهن میاد. معنی این حرفم اینه که در نبود محدودیت، اتفاق خاصی نمیوفته و بهبودی پیش نمیاد، ولی ریسکهای زیادی برای محیط ایجاد میشه.

میتونین محدودیت آزاردهنده رو بگین تا در موردش حرف بزنیم. سبک فعالیت و ذهنیت اهمیت بالایی داره و انتخاب مدیریتی در این مورد بسیار مهمه: با امکانات موجود برای اکثر افراد، بیشترین امکان همزمان کمترین ریسک برای محیط ایجاد بشه.

2 پسندیده

مرسی که به این تلاشم توجه کردید.

این هم دقیقا چالشی هست که من باهاش دارم! بارها خواستم سوالاتم رو کوتاه تر کنم ولی میگه نه، باید طولانی باشه و این باعث مجبور بشم کلمات اضافی بزارم کنارش و چیزی که میخوام بازهم از آب در نیاد.

در این پاسخ محدودیت رو عرض کردم. البته که قطعا بهش فکر شده و دلایلی پشتش هست.

3 پسندیده

درسته که در جایی مثل ایوان شاید اهمیت توضیح برای سئوال در عنوان کمتر باشه، ولی در جاهای نسبتا رسمی‌تر مثل اتاق پرسش، هدف جذب مخاطب به سبک کنجکاوی نیست، هدف جذب مخاطب با آگاهی از محتواست. به همین خاطر تیتر سئوال باید خلاصه‌ای از اون چیزی که مخاطب قرار در سئوال ببینه رو در خودش داشته باشه.

موافقم و البته در ذهن خود من در اون زمان هم بود، که ایوان قوانینی متفاوت داشته باشه، ولی موافق این نیستم که این محدودیت برای همه‌جا برداشته بشه. مثلا همین سئوال، عنوانی داره که گنگه، میتونم بپذیرم که در ایوان این «بازی ذهنی» خوب و حتی لازمه، ولی در جاهایی که قرار نمایشی واقعی از کیفیت محیط داشته باشیم، استفاده از بازی ذهنی برای جذب مخاطب از نظر من نشانه ضعفه و در خیلی موارد پرریسک خواهد بود.

3 پسندیده

مرسی از توضیح کاملتون. متوجه دلیلش شدم.

1 پسندیده