به نظرتون مشکل نمایش فیلم از کجا ناشی میشه؟

در ویندوز ۷ نمایش فیلم با انواع نرم افزار ها از جمله VLC، KMplayer و … در دقیقه خاصی متوقف و بدون اعلام خطای خاصی فقط متوقف میشه و جلو نمیره.

با آپدیت کردن نرم افزار و نصب آخرین ورژن نرم افزار ها هم مسئله حل نشد. با توجه به اینکه با امتحان نرم افزارهای تصویری مختلف این قضیه حل نمیشه و تفاوتی نمیکنه، آیا مشکل از سیستم عامل هست؟ چطور بفهمیم؟ راهکاری سراغ دارید؟ راه حل چیه؟

به داد دوستم برسید تو این ایام کرونا خیز تا پا نشده بره بیرون بگرده :crazy_face: :sweat_smile:

1 پسندیده

فقط برای یک فایله یا برای همه فایلها؟

1 پسندیده

آیا موقع پخش فیلم لپ‌تاپ داغ می‌شود؟ در این صورت ممکن است مشکل از کارت گرافیک باشد. من قبلا این مشکل را به ویژه برای فیلم‌های Full HD تجربه کرده‌ام.

1 پسندیده

طی تماس با نامبرده، مشخص شد که مشکل از فایل ها بوده چون فلش رو که به تلویزیون وصل کرده مشکل تکرار شده باز :see_no_evil: :see_no_evil: :see_no_evil:

فایل فیلم هایی که از قبل رو سیستم داشته درست کار می کرده و این مشکل با فایل هایی بوده که من با فلش بهش داده بودم…

گویا فایل ها مشکل داشته. اما خب حالا سوالم اینه که: چرا رو سیستم من مشکلی نداشت اجرای فایل ها؟ مگه چه اتفاقی حین انتقال از سیستم من به فلش پیش اومده؟

1 پسندیده

به احتمال زیاد درست کپی نشدن. نرم‌افزارهای vlc و KMP فوق‌العاده flexible و قوی هستن، اگر با اونها فایلی ران نشد به احتمال زیاد مشکل از فایل هست یا مشکلاتی که از طریق ارورر بهتون میگه (مثلا codec درست نیست یا چیزهایی از این قبیل که با سرچ و اپدیت میتونه درست بشه)

1 پسندیده

شاید حجم حافظه کافی نبوده و فایل نصفه کپی شده!!

1 پسندیده

این مورد فکر می کنم درسته. چون زمان کم بود و در عین حال فلششم فقط ۵،۶ گیگ فضا داشت و من هم زمان داشتم ۶، ۷ تا فایل کپی می کردم براش. احتمالا اور دوز کرده فایلا و فلش :ok_hand: :smile:

ممنون بابت پاسخ فنی و سریع :pray:

1 پسندیده

اینم بگم شاید نکته ای باشه برای خودش: فایل ها با حجم کامل کپی شده بود تو فلش. یعنی اگه رو سیستم من ۸۰۰ مگ بود رو فلش هم ۸۰۰ مگ کپی شده.

1 پسندیده

پس احتمالا مشکل کمی پیچیده‌تر باشه. اگر فایل اصلی مشکلی نداره و داره از روی فلش پخش میشه، احتمال داره که مشکل از فلش باشه.

نه وقتی کپی کرد رو سیستم خودش هم همچنان بعد از دقایقی نمایش فیلم متوقف میشد.

با اینکه کل ۸۰۰ مگ کپی شده بود روی سیستمش :ok_hand:

1 پسندیده