به نظر شما میزان استفاده از فضای مجازی به چه سمتی پیش میرود؟

ما از چهار ماه پیش افت بامیلو رو پیش بینی کرده بودیم و ۶ ماه پیش افت برخی از سازمانهای تولید و نشر محتوا رو متذکر شده بودیم. ظاهرا خیلی از فرضیات ما (دقیقا ۱۰۰ درصد) درست از آب در اومده. پس داریم این نظر سنجی غیر رسمی رو برای شروع انجام می دیم که متوجه بشیم به نسبت نظر سنجی های دیگمون رفتار مردم در استفاده از فضای مجازی چه تغییراتی کرده.

شما می تونید داخل این نظر سنجی آنلاین به صورت ناشناس شرکت کنید:

نتایج این نظر سنجی در همین پادپُرس اعلام خواهد شد تا عموم مردم از آن مطلع شوند.
لطفا در انتشار آن من رو یاری کنید.
با تشکر


بذارید از پیش بینی هامون چیزی ننویسم که ذهن ها رو بایاس دار نکنه. اما اگر نظر سنجی اختلاف معناداری رو نشون بده حتما به صورت رسمی و با عنوان حقوقی این نظر سنجی انجام خواهد شد (با همکاری برخی از سازمانهای دولتی و خصوصی).

فعلا این یک نظر سنجی ساده و غیر رسمی است که بصورت داوطلبانه انجام میشه. قابل ذکر است که نتایج این نظر سنجی ارزش قانونی و علمی برای منتشر کردن نداره و صرفا برای تیم ما یک مطالعه محسوب میشه.

و منظور از انتشار نتایج برای عموم تحلیل کلی است نه تحلیل مصداقی. پس نام هیچکدام از شرکت ها به عنوان بهترین یا بدترین منتشر نخواهد شد، چرا که اصلا این پرسشنامه برای اینکار ساخته نشده است.

4 پسندیده

این نظرسنجی با چه هدفی انجام میشه؟ و چه هویت حقوقی، رسمی یا غیررسمی، پشتش هست؟

اگه مایل بودین در پست اول در قالب ویرایش مطرح کنین تا موقع بازنشر موضوع، عموم مردم متوجه بشن چرا چنین سوالاتی در مقایسه خدمات و پلت فرم های توزیع و نشر محتوا و خدمات انجام شده.

4 پسندیده

چشم حتما الان درستش می کنم

4 پسندیده

این پیام رو میذارم که نظرسنجی بیاد روی صفحه ی اول پادپرس و افراد بیشتری شرکت کنند :wink:

1 پسندیده