به نظر شما چه چیزی باعث بی تفاوتی انسان ها به اتفاقات اطراف شده است؟

در طول روز چیز هایی میبینم که حتی مطمئنم سنگدل‌ترین انسان ها هم به سادگی ازش گذر نمی کنند . شاید بهترین مثال اجاره مسکن باشه مثال ساده ای که در کلانشهر ها به یکی از بزرگترین مشکلات مبدل شده و هیچکس دلش برای کسی نمی سوزه . از کسی که یک واحد برای اجاره داره تا اونی که هزارتا واحد داره مبنا فقط پوله و پول . امیدوارم روزی برسه که بتونیم بهم کمک کنیم و خودخواه نباشیم.

3 پسندیده

اکسیژن داخل کابین هواپیما کم شده، ماسک ها میفته بیرون. اول باید ماسک خودت رو بزنی بعد به کناریت کمک کنی ماسک بزنه، وگرنه ممکنه خودت در اثر بی اکسیژنی بیهوش شی و این طوری شانس زنده موندن دوتاتون میاد پایین.

قضیه اجاره خونه هم همینه. الان اوضاع اقتصادی مملکت خرابه. نمیشه کسی رو به خاطر اینکه حاضر نیست اجاره کمتر بگیره توبیخ کرد، بهتره اجاره بالا بگیری، (منظورم به نرخ روز هست!)، تا کسی بیاد بشینه که میتونه هزینه رو بپردازه. بعد اگه پول اضافی برات موند، حالا میتونی به کار خیر هم فکر کنی و به دیگران کمک کنی.


الان سطح ناامیدی تو جامعه بالاس. دلیلش هم واضحه. تو چنین وضعیتی انتظار مرام و معرفت از اطرافیان داشتن، کمی زیادی هست.

دیدگاهتون برام نو و جدید بود ممنونم از اینکه وقت گذاشتید و برام دیدگاهتو نوشتی :four_leaf_clover::four_leaf_clover::four_leaf_clover:

1 پسندیده

به نظر شما چه چیزی باعث بی تفاوتی انسان ها به اتفاقات اطراف شده است؟