تا به حال رویای شروع یه کسب و کار جدید رو در سر پروروندی؟

چه کسب و کاری؟ رویات به کجا ختم شد؟ چه کارهایی براش کردی؟

4 پسندیده

برای من دیگه رویا نیست چون دارم انجامش میدم.
من همیشه دوست داشتم یک شرکت بازی سازی داشته باشم و بازی ای بسازم که افراد خاصی ازش لذت ببرند و در نتیجه بتونم پول خوبی هم ازش در بیارم.
تا اینجای کار نتونستم پول زیادی دربیارم ، چند دلاری میشه ولی زیاد نیست اونم تقصیر خودم بوده که بازی خوبی نساختم.
ولی چیز با ارزشی یاد گرفتم ، می دونم یک جامعه جهانی اون بیرون هست که به بازی که من میسازم اهمیت میده و اگر محصولی که درست می کنم خوب باشه خیلی خوب می تونم پیشرفت کنم .
بازی اولم که درامدی که نصیب ام کرد فکر کنم 30 هزار تومن بود ، یک سال تلاش کردم براش
بازی دومم به طور غیر مستقیم 13 میلیون و به طور مستقیم صد دلار و خورده ای ، البته بگذریم گوگل پلی بازی و بلوک کرد و تازه فروشی هم که جاهای دیگه داشتم تو حساب پی پال هست و نمی تونم چیزیش و به ریال تبدیل کنم بخاطر مشکلاتی که هست.

یک نفر و می شناسم که 9 تا بازی که ساخت همش شکست خورد ولی دهمین بازیش تونست بیش از یک میلیون دلار براش درامد داشته باشه ، تقریبا تو 40 سالگی به این هدف رسید ، حالا می خوام ببینم من چکار می کنم.

چقدر حال میده وقتی خوابی یکی اون سر جهان بازیت و میخره و پولش میاد تو حسابت ، از کجا معلوم شاید بازی 10 ام یا 15 ام تونست یک میلیون دلار برام درامد کسب کنه شایدم نتوسنت، ولی حداقل چنین بازار جهانی وجود داره و من می تونم بازیم و تو این بازار عرضه کنم.

9 پسندیده

چه نگاه خوب و قوی‌ی. فراتر از محدوده جغرافیای رو دیدن، یک شانسه که میتونه ذهن رو خیلی آروم و قوی کنه. امیدوارم موفقیتت رو به زودی ببینیم :smiley:

4 پسندیده

آره خیلی خوبه ، تقریبا تنها دلخوشی منه ، بازی دوم و که منتشر کردم خیلی از پلرهای یوتیوب شروع کردن به بازی کردن و در مورد بازی حرف زدن ، حس خیلی خوبی داشت. این نشون میده که اگر بتونم نظر یکسری هارو جمع کنم امکان موفقیت هست.

4 پسندیده

من رویا پرداز های مختلف کاری داشتم .
بیشترش در هنر رسوخ داشته و با خودم این فکر میکردم که گالری بزنم و مثلا تابلو و یا اثر هنری که هر چیزی ممکنه باشه از مجسمه و اینه و…میتونه پرفروش باشه .ذهنم هنوز اینو پیگیری میکنه اما کاری براش نکردم و نتونستم ازش چیزی که ذهنم خواسته و تصور کرده رو بسازه.
اما از طرفی که آشپزیم بد نبوده تونستم در کیک پزی کمی به عنوان شغل نگاه کنم اما زیاد دلمو آروم نمیکنه.چون فکر میکنم تبحر در هنرم بیشتر از آشپزیم هست…این موارد شاید در جامعه ی کنونی که ثانیه به ثانیه در حال پیشرفت هستش شغل چندانی به حساب نیاد ولی روح و جسم رو با هم مداوم میکنه این شغل باشعورم :heart_eyes::joy:

3 پسندیده